Комунікативна педагогіка ОБ Будник, КВ Фомін Івано-Франківськ: Видавець Кушнір ГМ,, 2019 | 5 | 2019 |
Дидактичні комікси в початковій школі: методика їх створення та використання ОБ Будник, КВ Фомін, А Хайнус Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | 4 | 2022 |
Підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання КВ Фомін | 2 | 2020 |
Стан готовності сучасного вчителя до організації діалогічного навчання у початковій школі КВ ФОМІН Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2019 | 2 | 2019 |
Компоненти підготовки майбутніх учителів до діалогічного навчання з учнями молодшого шкільного віку К Фомін Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 35-42, 2017 | 2 | 2017 |
Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема КВ Фомін Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 291-299, 2014 | 2 | 2014 |
Формування світоглядно-ціннісних орієнтацій студентів технічних закладів вищої освіти в контексті духовно-морального виховання ММ Палагнюк, КВ Фомін Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023 | 1 | 2023 |
Комунікативна компетентність як засіб соціальної адаптації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти М ОЛІЯР, К ФОМІН Освітні обрії 55 (2), 17-22, 2022 | 1 | 2022 |
Підготовка мабудніх педагогів до діалогічного навчання в початковій школі КВ Фомін Соціально-гуманітарний вісник, 70-71, 2019 | 1 | 2019 |
Методичні засади підготовки вчителя до організації діалогового навчання здобувачів початкової освіти КВ Фомін Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2018 | 1 | 2018 |
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи гірського регіону до діалогічного навчання К Фомін Гірська школа Українських Карпат, 53-57, 2017 | 1 | 2017 |
Діалогічне навчання як ефективна форма стимулювання пізнавальних інтересів учнів із соціально вразливих груп К Фомін Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи, 169-172, 0 | 1 | |
Навчальний діалог: деякі аспекти формування рефлексивно-діяльнісної готовності майбутніх учителів до роботи в школі КВ Фомін Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2024 | | 2024 |
Професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи: активізація наукової дослідницької діяльності КВ Фомін Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023 | | 2023 |
Дидактико-методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування універсальних навчальних умінь молодших школярів МП Оліяр, КВ Фомін Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | | 2022 |
Змішане навчання як засіб формування професіоналізму майбутніх учителів початкових класів МП Оліяр, КВ Фомін Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | | 2022 |
Підвищення ефективності підготовки вчителя до організації діалогічного навчання учнів початкової школи: організаційно-методичний аспект КВ Фомін, ГО Бойко Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | | 2022 |
Фахова підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання учнів: теоретичний контекст КВ Фомін ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2021 | | 2021 |
Реалізація трансдисциплінарного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи МП Оліяр, КВ Фомін ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2021 | | 2021 |
Інтеграція медіадидактики в освітній простір Нової української школи ІБ Червінська, КВ Фомін, ЯЯ Никорак, АІ Червінський Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021 | | 2021 |