Підписатись
Катерина  Фомін
Катерина Фомін
Доцент кафедри початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Підтверджена електронна адреса в pnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Комунікативна педагогіка
ОБ Будник, КВ Фомін
Івано-Франківськ: Видавець Кушнір ГМ,, 2019
52019
Дидактичні комікси в початковій школі: методика їх створення та використання
ОБ Будник, КВ Фомін, А Хайнус
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022
42022
Підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання
КВ Фомін
22020
Стан готовності сучасного вчителя до організації діалогічного навчання у початковій школі
КВ ФОМІН
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2019
22019
Компоненти підготовки майбутніх учителів до діалогічного навчання з учнями молодшого шкільного віку
К Фомін
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 35-42, 2017
22017
Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання учнів як педагогічна проблема
КВ Фомін
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 291-299, 2014
22014
Формування світоглядно-ціннісних орієнтацій студентів технічних закладів вищої освіти в контексті духовно-морального виховання
ММ Палагнюк, КВ Фомін
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023
12023
Комунікативна компетентність як засіб соціальної адаптації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти
М ОЛІЯР, К ФОМІН
Освітні обрії 55 (2), 17-22, 2022
12022
Підготовка мабудніх педагогів до діалогічного навчання в початковій школі
КВ Фомін
Соціально-гуманітарний вісник, 70-71, 2019
12019
Методичні засади підготовки вчителя до організації діалогового навчання здобувачів початкової освіти
КВ Фомін
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2018
12018
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи гірського регіону до діалогічного навчання
К Фомін
Гірська школа Українських Карпат, 53-57, 2017
12017
Діалогічне навчання як ефективна форма стимулювання пізнавальних інтересів учнів із соціально вразливих груп
К Фомін
Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи, 169-172, 0
1
Навчальний діалог: деякі аспекти формування рефлексивно-діяльнісної готовності майбутніх учителів до роботи в школі
КВ Фомін
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2024
2024
Професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи: активізація наукової дослідницької діяльності
КВ Фомін
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023
2023
Дидактико-методичні засади підготовки майбутніх педагогів до формування універсальних навчальних умінь молодших школярів
МП Оліяр, КВ Фомін
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022
2022
Змішане навчання як засіб формування професіоналізму майбутніх учителів початкових класів
МП Оліяр, КВ Фомін
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022
2022
Підвищення ефективності підготовки вчителя до організації діалогічного навчання учнів початкової школи: організаційно-методичний аспект
КВ Фомін, ГО Бойко
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022
2022
Фахова підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання учнів: теоретичний контекст
КВ Фомін
ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2021
2021
Реалізація трансдисциплінарного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
МП Оліяр, КВ Фомін
ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2021
2021
Інтеграція медіадидактики в освітній простір Нової української школи
ІБ Червінська, КВ Фомін, ЯЯ Никорак, АІ Червінський
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20