Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів ВГ Редько, ТК Полонська, НП Басай Київ: Педагогічна думка, 2013 | 98 | 2013 |
Профільне навчання іноземної мови учнів старшої школи Т Полонська Київ: Педагогічна думка, 2014 | 40 | 2014 |
Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах ТК Полонська Проблеми сучасного підручника, 317-327, 2018 | 20 | 2018 |
Сутність компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі ТК Полонська Педагогічна освіта: теорія і практика 1 (22), 294-300, 2017 | 14 | 2017 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу Т Полонська Проблеми сучасного підручника, 224-237, 2019 | 13 | 2019 |
Ігри як засіб компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи ТК Полонська Український педагогічний журнал, 109-115, 2017 | 13 | 2017 |
Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи ТК Полонська Педагогіка і психологія 3, 76-80, 2014 | 13 | 2014 |
Концепція компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, НП Басай Конві Прінт, 2018 | 12 | 2018 |
Готовність учнів початкової школи до компетентнісно орієнтованого навчання іноземної мови: авторська інтерпретація результатів анкетування вчителів ВГ Редько, ТК Полонська Проблеми сучасного підручника, 284-299, 2017 | 11 | 2017 |
Автентичний текст як основний структурний компонент навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи (на прикладі навчального посібника … ТК Полонська Проблеми сучасного підручника, 377-388, 2016 | 10 | 2016 |
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи ТК Полонська Педагогіка і психологія, 99-110, 2009 | 9 | 2009 |
Ігрова діяльність як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках іноземної мови Т Полонська Проблеми сучасного підручника, 334-346, 2018 | 8 | 2018 |
Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1–4 класів: рефлексивний погляд на проблему ВГ Редько, ТК Полонська, НП Басай Педагогіка і психологія 4, 70-80, 2017 | 8 | 2017 |
Елективні курси як невід’ємний компонент іншомовної освіти в середній і вищій школі ТК Полонська Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім …, 2014 | 8 | 2014 |
Мовне портфоліо як інноваційний компонент навчально-методичних комплексів з іноземної мови для старшої школи ТК Полонська Проблеми сучасного підручника, 637-645, 2012 | 7 | 2012 |
Навчання іноземної мови дітей шестирічного віку в умовах дитячого садка ТК Полонська дис.... канд. пед. наук: 13.00. 01, 1993 | 7 | 1993 |
Навчання іноземної мови ТК Полонська Методичні рекомендації до програми виховання дітей дошкільного віку¿ Малятко …, 1993 | 7 | 1993 |
Методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи ТК Полонська Проблеми сучасного підручника, 161-170, 2017 | 6 | 2017 |
Критичне мислення як технологія компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5–6 класів гімназії Т Полонська Український педагогічний журнал, 70-79, 2022 | 4 | 2022 |
Професійна орієнтація учнів старшої школи засобами іноземної мови Т Полонська Міждисциплінарність як методологія гуманітарних наук: мова, освіта, культура …, 2012 | 4 | 2012 |