Подписаться
Ковальчук С.В. / Світлана Ковальчук / Svitlana Kovalchuk
Ковальчук С.В. / Світлана Ковальчук / Svitlana Kovalchuk
Khmelnytsky cooperative trade and economic institute; Хмельницький кооперативний торговельно
Подтвержден адрес электронной почты в домене xktei.km.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Фінанси: навч. посібник
СВ Ковальчук, ІВ Форкун
Львів:«Новий Світ–2000, 2006
1952006
Поняття туристичного ринку та особливості його функціонування
СВ Ковальчук, ВВ Миколишина
Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки 6, 2011
742011
Ринов маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції ринку
С Ковальчук, М Лазебник
Маркетинг в Україні, 18-33, 2016
462016
Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 55-73, 2018
452018
Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України
С Ковальчук
Економіст, 27-32, 2012
402012
Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
СМ Ілляшенко
ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2011
382011
Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств: монографія
СВ Ковальчук
Хмельницький: ТОВ «Поліграфіст-2, 2012
342012
Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості
СВ Ковальчук, ОС Петрицька
322010
Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції
СВ Ковальчук, ЄМ Забурмеха
Маркетинг і цифрові технології, 34-51, 2017
282017
Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в процесі формування клієнтоорієнтованого маркетингу
СВ Ковальчук, МР Лазебник, Ю Стахов
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 282-286, 2018
262018
Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства
СВ Ковальчук
Маркетинг в Україні, 20-31, 2010
262010
Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект
СВ Ковальчук
Видавництво СумДУ, 2010
252010
Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання
СВ Ковальчук, АС Бура
Хмельницький національний університет, 2012
242012
Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу
С Ковальчук
Маркетинг в Україні, 34-48, 2015
232015
Сучасний партизанський маркетинг
СВ Ковальчук, ОС Тябіна
Маркетинг в Україні, 38-40, 2009
212009
Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
СВ Ковальчук, ІА Слободян
Маркетинг в Україні, 57-59, 2010
202010
Вірусний маркетинг–ліки від кризи
СВ Ковальчук, ОС Тябіна
URL: http://journals. khnu. km. ua/vestnik/pdf/ekon/2009_6_3/pdf/072-075 …, 2009
202009
Вибір пріоритетів маркетингової стратегії–основа комерційного успіху підприємств легкої промисловості
СВ Ковальчук
Вісник Хмельницького національного університету, 2008
192008
Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду
С Ковальчук
Маркетинг в Україні, 6-18, 2014
182014
Клієнтоорієнтованість–сучасне спрямування маркетингової концепції
СВ Ковальчук
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
172016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20