Кафедра маркетингу і комерційної діяльності
Кафедра маркетингу і комерційної діяльності
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Подтвержден адрес электронной почты в домене hduht.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008
822008
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008
822008
Науково-інноваційний потенціал України та сучасні проблеми його використання
ПГ Перерва, ОВ Жегус
НТУ" ХПІ", 2011
432011
Міжнародне ціноутворення: Навч. посібник
НГ Ушакова, НЛ Савицька
К.: Професіонал, 2004
252004
Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємств торгівлі: теорія та практика. Монографія
ЛМ Янчева, НБ Кащена, ГЛ Чміль
Харків: ХДУХТ, 2016
21*2016
Ефективнiсть формування фiнансових результатiв пiдприємств роздрiбної торгiвлi: монографiя
НО Власова, IЮ Мелушова
182008
Smart Solutions: Risk Management of Crypto-Assets and Blockchain Technology
I Bashynska, M Malanchuk, O Zhuravel, K Olinichenko
International Journal of Civil Engineering and Technology (IJCIET) 10 (2 …, 2019
172019
Маркетингові дослідження
ОВ Жегус, ТМ Парцирна
Х.: ФОП Іванченко ІС, 2016
16*2016
Маркетингові дослідження. Навчальний посібник
ОВ Жегус, ТМ Парцирна
Харків: ФОП Іванченко ІС, 2016
162016
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька
Бізнес Інформ, 236-241, 2014
162014
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
НЛ Савицька
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 1 (1), 20-33, 2017
152017
Науково-iнновацiйний потенцiал України та сучаснi проблеми його використання
ПГ Перерва, ОВ Жегус
Вiсник Нацiонального технiчного унiверситету «Харкiвський полiтехнiчний …, 2011
152011
Маркетингові дослідження ринку: монографія
ОВ Жегус
Х.: ХДУХТ, 2010
132010
Behavioral models for ensuring the security of functioning and organizational sustainability of the enterprise
N Savytska, H Chmil, O Hrabylnikova, O Pushkina, M Vakulich
Journal of Security & Sustainability Issues 9 (1), 2019
122019
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів
НЛ Савицька, ОП Афанасьєва
Проблеми економіки, 172-178, 2015
122015
Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємства
НБ Кащена, ГЛ Чміль
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 179-185, 2012
12*2012
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
ІЮ Мелушова
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.07. 05 «Економіка торгівлі та послуг»/ІЮ …, 2006
122006
Методичний інструментарій оцінки результативності стратегічного управління витратами торговельного підприємства
ІВ Мілаш, АВ Красноусов
Бізнес Інформ, 245-250, 2014
112014
Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу. Монографія
ОВ Жегус, ЛО Попова, ТМ Парцирна
Харків: ХДУХТ, 2013
112013
Efektyvnist formuvannia finansovykh rezultativ pidpryiemstv rozdribnoi torhivli [The efficiency of formation of financial performance of retailers]
NO Vlasova, IY Melushova
Kharkiv: KhDUKhT, 2008
112008
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20