Підписатись
Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна
Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна
Сумський національний аграрний університет
Підтверджена електронна адреса в snau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Promising developments in bio-based products as alternatives to conventional plastics to enable circular economy in Ukraine
T Shevchenko, M Ranjbari, Z Shams Esfandabadi, Y Danko, ...
Recycling 7 (2), 20, 2022
262022
Exploring how digital technologies enable a circular economy of products
Y Han, T Shevchenko, B Yannou, M Ranjbari, Z Shams Esfandabadi, ...
Sustainability 15 (3), 2067, 2023
212023
Quality of education and science in the context of Sustainable Development Goals—From Millennium Goals to Agenda 2030: Factors of innovation activity and socio-economic impact
A Artyukhov, I Volk, A Surowiec, S Skrzypek-Ahmed, K Bliumska-Danko, ...
Sustainability 14 (18), 11468, 2022
132022
Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері
ЮІ Данько, ВМ Жмайлов, КВ Блюмська-Данько
Харків, 2017
12*2017
Features and Problematic Aspects of Food Safety in the Integration of Ukraine into the EU
NO Petrova, VV Nezhevelo, AM Klochko, KV Blyumska-Danko, RI Cramar
102017
Investigation influence of store type on emotional state of consumer in the urban purchase
A Halkin, K Bliumska-Danko, O Smihunova, E Dudnyk, I Balandina
Foundations of Management 11 (1), 7-22, 2019
92019
Економічна оцінка іміджу підприємства
ОВ Шумкова, КВ Блюмська
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Фінанси і кредит, 2011
9*2011
Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств
ЮІ Данько, КВ Блюмська-Данько, АВ Галинська
Бизнес информ, 353-357, 2017
8*2017
Rozvytok marketynhovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv [Development of marketing activities of agrarian enterprises]
KV Bliumska-Danko
Abstract of dissertation of candidate of economic Sciences. Kharkiv, 24, 2015
8*2015
Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства
ВМ Жмайлов, КВ Блюмська-Данько, ВН Жмайлов
Сумський національний аграрний ун-т, 2013
82013
Об'єктивні передумови переходу до концепції інноваційного маркетингу в підприємствах АПК
ЮІ Данько, К Блюмська, ЮИ Данько, К Блюмская
Львівський національний аграрний університет, 2012
82012
Економічна оцінка іміджу організації [Електронний ресурс]
ОВ Шумкова, КВ Блюмська
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Фінанси і кредит, 2011
62011
Marketing of Start-ups and Innovations in Agricultural Entrepreneurship
M Dykha, A Mohylova, T Ustik, K Bliumska-Danko, V Morokhova, L Tchon
52022
Теоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій
КВ Блюмська, КВ Блюмская
Сумський національний аграрний ун-т, 2011
22011
Mapping organic packaging research: Environmental concern and health safety
K Bliumska-Danko, S Charreire-Petit, D Qu, T Shevchenko
Environmental Economics 13 (1), 155-170, 2022
12022
Project management practices in the newly established territorial units of Ukraine
YI Danko, VY Medvid, II Koblianska, KV Bliumska-Danko
International Journal of Economics and Management Systems 6, 2021
12021
Pecularities of the development of winery enterprises under uncertain economic conditions in Ukraine
Y Danko, A Halynska, K Blyumska-Danko, V Orel
Scientific Papers: Management, Economic Engineering in Agriculture & Rural …, 2021
12021
Маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності крафтової молочної продукції
КВ Блюмська-Данько
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 11-14, 2020
12020
Гармонизация управления маркетинговыми преобразованиями в механизме функционирования предприятия
ЮИ Данько, КВ Блюмская-Данько
НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ЭКОНОМИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ И МЕНЕДЖМЕНТА АГРАРНОГО …, 2013
12013
THE INTERNAL CONNECTION BETWEEN BRAND STRATEGY AND THE CONNOTATION DEVELOPMENT OF UNIVERSITY
Л Руі, К Блюмська-Данько, Ю Данько
Bulletin of Sumy National Agrarian University, 3-7, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20