Підписатись
Ольга Громова / Olha Hromova / Ольга Євгеніївна Громова
Ольга Громова / Olha Hromova / Ольга Євгеніївна Громова
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ / Vinnytsia Institute of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в vtei.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг
АМ Танасійчук, ІІ Поліщук, ОЄ Громова, ВМ Бондаренко, АВ Гевчук, ...
: навч. посіб. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019. 290 с., 2021
602021
Influence of transformational economic processes on marketing management by an international diversified conglomerate enterprise
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, Y Holovchuk, K Sokoliuk
European journal of sustainable development 8 (3), 448-448, 2019
282019
Роль координаційної функції в процесі управління організацією
ОЄ Громова
Економіка і суспільство 7, 256-259, 2016
212016
Tools for marketing management of the innovation and investment activity
І Поліщук, Ю Довгань, О Громова, Л Довгань, І Гнидюк
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (43), 228-237, 2022
202022
Strategy of internationalization by Ukrainian meat producers’ implementation
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, Y Holovchuk, K Sokoliuk
European Journal of Sustainable Development 9 (1), 339-339, 2020
192020
Scientific and methodological approaches to the evaluation of marketing management of enterprises in the context of international diversification
A Tanasiichuk, O Hromova, S Kovalchuk, I Perevozova, O Khmelevskyi
European journal of sustainable development 9 (3), 349-349, 2020
172020
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування: монографія
ОЄ Громова
Хмельницький: ХНУ, 2020
172020
Товарна політика в системі маркетингу
О Громова, Ю Шевчук
Молодий вчений, 75-79, 2022
132022
Засоби просування бренду в умовах рецесії
АМ Танасійчук, СО Сіренко, ОЄ Громова
Ефективна економіка. 2020.№ 5. 9 с., 2021
122021
Методи підвищення інвестиційно-інноваційного потенціалу підприємства в умовах забезпечення конкурентоспроможності продукції
ІВ Гріщенко, ОЄ Громова
Регіональна бізнес-економіка та управління, 14-18, 2014
122014
The impact of the Russian-Ukrainian war on EU food security
A Abdullaieva, N Andrusenko, O Hromová, L Martynova, O Prutska, ...
Economic Affairs 67 (4s), 859-867, 2022
102022
Маркетинговий підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства
ОЄ Громова
Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. Ч. 3. С. 109 116, 2019
102019
Ефективність збутових мереж, варіанти підвищення ефективності збуту підприємства
ОЄ Громова
Економіка, фінанси, право, 11-14, 2019
92019
Assessing the Convergence of International Agricultural Markets as a Prerequisite for Rapeseed Sale at New Markets
A Tanasiichuk, O Hromova, A Abdullaieva, E Kovtun, L Marshuk
European Journal of Sustainable Development 10 (1), 527-527, 2021
72021
Evaluation of the Convergence of International Markets for Agricultural Enterprises of Ukraine under International Diversification Conditions
A Tanasiichuk, S Kovalchuk, O Hromova, H Inna, F Olena
European Journal of Sustainable Development 9 (2), 467-467, 2020
72020
Lending as motivation for innovative activity of a modern enterprise
N Polishchuk, O Hromova, R Lopatiuk
Available at SSRN 4223111, 2018
72018
Конкурентне середовище світового ринку транспортних послуг
БВ Безчаснюк, ОА Бірюкова, ОЄ Громова
Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор», Херсон, 54, 2019
62019
Формування маркетингово-логістичної служби промислового підприємства
ВМ Нижник, ВВ Шарко, ОЄ Громова
Хмельницький національний університет, 2021
52021
Особливості комунікаційної політики в системі маркетингу
О Громова, І Новак, А Гендега
Молодий вчений, 19-22, 2020
52020
Еволюція формування стратегічного менеджменту у підвищенні конкурентоздатності підприємств: монографія
ОЄ Громова, ОЄ Громова
Integration of traditional and innovative scientific researches: global …, 2020
52020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20