Підписатись
Ольга Бойко
Ольга Бойко
Інші іменаOlha Boiko, Olga Boyko, O. Boiko, О.В. Бойко
доцент, кафедра маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
102018
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
102011
Застосування маркетингу в сфері управління персоналом
ОВ Бойко, ОМ Соловей
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 50-59, 2012
82012
Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Маркетинг і менеджмент інновацій, 119-123, 2011
82011
Маркетингова політика машинобудівних підприємств на ринку інвестиційних товарів: монографія
ЗВ Герасимчук, ВО Морохова, ОВ Бойко
Луцьк: Надстир’я, 2008
82008
Стратегічне управління іноваційним розвитком підприємства як ключовий фактор його успішного функціонування
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 25-31, 2011
72011
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
International Scientific Journal «Internauka». Series:«Economic Sciences, 2020
62020
Комплексний маркетинговий аналіз діяльності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування
ЗВ Герасимчук, ОВ Бойко
Економічні науки: Зб. наук. праць РВВ ЛДТУ.–Серія: Економіка та менеджмент …, 2007
62007
The Impact of Digitalization on Marketing Communications : New Challenges for Branding and Advertising Business
LR Tetiana Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha Boiko
WSEAS Transactions on Information Science and Applications 20 (N. 37), p …, 2023
42023
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ЛІФ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 100‒104, 2019
42019
Маркетингове стратегічне планування збутової діяльності підприємства
ОВ Бойко, ГО Криштапюк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 19-26, 2013
42013
Використання логістичних рішень в управлінні збутовою діяльністю підприємств-виробників будівельних матеріалів
КЮД Бойко О.В.
Молодіжний економічний дайджест, С. 19-22., 2014
32014
Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища
ЛІФ Морохова В.О., Бойко О.В.
Економічні науки. Серія: Регіональна економіка, С. 123–130, 2021
22021
Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах
БМІ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 183‒187, 2019
22019
Особливості формування і розвитку концепції маркетингу відносин на підприємствах агропромислового виробництва
БМІ Бойко О.В.
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, С. 14‒20, 2017
22017
Інвестиційна підтримка інноваційної діяльності підприємства
ОВ Бойко, ВВ Адамук
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 27-35, 2014
22014
Планування в системі управління конкурентоспроможністю поліграфічних підприємств
КОЄ Бойко О.В.
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, С. 42-49, 2012
22012
Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень
НГ Ольга Бойко
Економічний аналіз, С. 57-60, 2012
22012
Формування та реалiзацiя маркетингової полiтики пiдприємств сiльськогосподарського машинобудування
ОВ Бойко
2
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
В Морохова, О Бойко, О Ковальчук
Економічний форум 1 (1), 38-43, 2023
12023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20