Підписатись
Бойко Ольга Вікторівна
Бойко Ольга Вікторівна
доцент, викладач кафедри маркетингу
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Маркетинг і менеджмент інновацій, 119-123, 2011
82011
Застосування маркетингу в сфері управління персоналом
ОВ Бойко, ОМ Соловей
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 50-59, 2012
72012
Стратегічне управління іноваційним розвитком підприємства як ключовий фактор його успішного функціонування
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 25-31, 2011
52011
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ЛІФ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 100‒104, 2019
22019
Інвестиційна підтримка інноваційної діяльності підприємства
ОВ Бойко, ВВ Адамук
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 27-35, 2014
22014
Особливості формування інноваційної стратегії підприємств на засадах маркетингу
ОВ Бойко, НА Ковальчук
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 32-37, 2011
22011
Формування та реалiзацiя маркетингової полiтики пiдприємств сiльського сподар-ського машинобудування
ОВ Бойко
2
Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах
БМІ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 183‒187, 2019
12019
Управління ресурсним потенціалом підприємств-виробників цукру
ОВ Бойко, СЄ Герус
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 35-44, 2014
12014
Маркетингове стратегічне планування збутової діяльності підприємства
ОВ Бойко, ГО Криштапюк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 19-26, 2013
12013
Значення структури управління у процесі реалізації антикризової стратегії поліграфічним підприємством
ОВ Бойко, ОЄ Катеринюк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 38-44, 2011
12011
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
БОВ Морохова В. О., Лорві І. Ф.
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : «Економічні науки», 129‒134, 2020
2020
Маркетингове управління підприємствами на засадах клієнтоорієнтованого підходу
ЛІФ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені …, 2020
2020
Управління діяльністю сільськогосподарських підприємств на засадах діагностики їх маркетингової активності
В Морохова, О Бойко, М Булавчик
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2019
2019
МАРКЕТИНГОВЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Рекомендовано Вченою радою Луцького національного технічного університету …, 2019
2019
Концепція маркетингової орієнтації інноваційної діяльності
ОВБ В.О. Морохова
Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: зб. наук. праць, 189-197, 2018
2018
Особливості маркетингово-орієнтованого управління лісогосподарським підприємством
ЮМС О.В. Бойко
Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: зб. наук. праць, 23-30, 2018
2018
Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання
ЛВ Борзаковська, ВО Морохова, ОВ Бойко
Чернігів: ЧНТУ, 2018
2018
СКЛАДОВІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
ВО Морохова, ОВ Бойко
ББК 94я43 С-69, 85, 2017
2017
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
ОВ Бойко, КЮ Щербакова
ББК 65 А43, 127, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20