Підписатись
Ольга Бойко
Ольга Бойко
Інші іменаOlha Boiko, Olga Boyko, O. Boiko, О.В. Бойко
доцент, кафедра маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови
ОВ Бойко
Наукові записки Ніжин. Держ. ун-ту імені М. Гоголя: наук. журн./за ред. ЄІ …, 2006
212006
Стратегічне управління іноваційним розвитком підприємства як ключовий фактор його успішного функціонування
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 25-31, 2011
122011
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
112018
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
102011
Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Маркетинг і менеджмент інновацій, 119-123, 2011
102011
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
International Scientific Journal «Internauka». Series:«Economic Sciences, 2020
92020
Застосування маркетингу в сфері управління персоналом
ОВ Бойко, ОМ Соловей
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 50-59, 2012
92012
Маркетингова політика машинобудівних підприємств на ринку інвестиційних товарів: монографія
ЗВ Герасимчук, ВО Морохова, ОВ Бойко
Луцьк: Надстир’я, 2008
82008
The Impact of Digitalization on Marketing Communications : New Challenges for Branding and Advertising Business
LR Tetiana Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha Boiko
WSEAS Transactions on Information Science and Applications 20 (N. 37), p …, 2023
72023
Комплексний маркетинговий аналіз діяльності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування
ЗВ Герасимчук, ОВ Бойко
Економічні науки: Зб. наук. праць РВВ ЛДТУ.–Серія: Економіка та менеджмент …, 2007
62007
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ЛІФ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 100‒104, 2019
42019
Маркетингове стратегічне планування збутової діяльності підприємства
ОВ Бойко, ГО Криштапюк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 19-26, 2013
42013
Використання наочності як засіб формування мовленнєвої активності у процесі навчання іноземної (англійської) мови дітей старшого дошкільного віку
ОВ Бойко
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету …, 0
4
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
В Морохова, О Бойко, О Ковальчук
Економічний форум 1 (1), 38-43, 2023
32023
Маркетингове забезпечення діяльності підприємств малого бізнесу
БО Морохова В.
Економічний форум, С. 56–61, 2023
32023
Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств
ЛІФ Морохова В.О., Бойко О.В.
Економічний форум, С. 87‒93, 2021
32021
Використання логістичних рішень в управлінні збутовою діяльністю підприємств-виробників будівельних матеріалів
КЮД Бойко О.В.
Молодіжний економічний дайджест, С. 19-22., 2014
32014
Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища
ЛІФ Морохова В.О., Бойко О.В.
Економічні науки. Серія: Регіональна економіка, С. 123–130, 2021
22021
Особливості формування системи агромаркетингу на сільськогосподарських підприємствах
БМІ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 183‒187, 2019
22019
Особливості формування і розвитку концепції маркетингу відносин на підприємствах агропромислового виробництва
БМІ Бойко О.В.
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, С. 14‒20, 2017
22017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20