Підписатись
Ольга Бойко
Ольга Бойко
Інші іменаOlha Boiko, Olga Boyko, O. Boiko, О.В. Бойко
доцент, кафедра маркетингу, Луцький національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови
ОВ Бойко
Наукові записки Ніжин. Держ. ун-ту імені М. Гоголя: наук. журн./за ред. ЄІ …, 2006
242006
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
202018
The Impact of Digitalization on Marketing Communications : New Challenges for Branding and Advertising Business
LR Tetiana Ustik, Viktoriia Karmazinova, Svitlana Shurpa, Olena Zhuk, Olha Boiko
WSEAS Transactions on Information Science and Applications 20 (N. 37), p …, 2023
122023
Стратегічне управління іноваційним розвитком підприємства як ключовий фактор його успішного функціонування
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 25-31, 2011
122011
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 129-134, 2020
112020
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
112011
Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств
ОВ Бойко, МЯ Іваницька
Маркетинг і менеджмент інновацій, 119-123, 2011
102011
Застосування маркетингу в сфері управління персоналом
ОВ Бойко, ОМ Соловей
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 50-59, 2012
92012
Маркетингова політика машинобудівних підприємств на ринку інвестиційних товарів: монографія
ЗВ Герасимчук, ВО Морохова, ОВ Бойко
Луцьк: Надстир’я, 2008
82008
Комплексний маркетинговий аналіз діяльності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування
ЗВ Герасимчук, ОВ Бойко
Економічні науки: Зб. наук. праць РВВ ЛДТУ.–Серія: Економіка та менеджмент …, 2007
72007
Маркетингове забезпечення діяльності підприємств малого бізнесу
БО Морохова В.
Економічний форум, С. 56–61, 2023
62023
Використання наочності як засіб формування мовленнєвої активності у процесі навчання іноземної (англійської) мови дітей старшого дошкільного віку
ОВ Бойко
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету …, 0
6
Маркетингові технології формування конкурентних переваг підприємств
ЛІФ Морохова В.О., Бойко О.В.
Економічний форум, С. 87‒93, 2021
52021
Інвестиційна підтримка інноваційної діяльності підприємства
ОВ Бойко, ВВ Адамук
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 27-35, 2014
52014
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ЛІФ Морохова В. О., Бойко О. В.
Економічний форум : науковий журнал, 100‒104, 2019
42019
Маркетингове стратегічне планування збутової діяльності підприємства
ОВ Бойко, ГО Криштапюк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 19-26, 2013
42013
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
В Морохова, О Бойко, О Ковальчук
Економічний форум 1 (1), 38-43, 2023
32023
Система маркетингових комунікацій торговельного підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки, 3, 2021
32021
Використання логістичних рішень в управлінні збутовою діяльністю підприємств-виробників будівельних матеріалів
КЮД Бойко О.В.
Молодіжний економічний дайджест, С. 19-22., 2014
32014
РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ
О Бойко, В Морохова
Via Economica, 28-34, 2024
22024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20