Підписатись
Володимир Пилипчук
Володимир Пилипчук
ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана", факультет управління персоналом та
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Промисловий маркетинг: підручник
ОФ Оснач, ВП Пилипчук, ЛП Коваленко
Київ: Центр учбової літератури, 2009
1592009
Промисловий маркетинг
ВП Пилипчук, ОФ Оснач, ЛП Коваленко
Київ: Центр навчальної літератури, 2005
782005
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 2005
522005
Контроль, оцінки та аналіз ефективності маркетингової діяльності
ВП Пилипчук
Маркетинг в Україні, 29-32, 2004
442004
Промисловий маркетинг: навч. посіб.
ОФ Оснач, ВП Пилипчук, ЛП Коваленко
Київ: Центр учбової л-ри, 2011
432011
Internet-маркетинг: навч. посіб.
ІЛ Литовченко, ЛВ Пилипчук
К.: Центр навчальної літератури, 2008
432008
Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній
ВП Пилипчук, ОВ Данніков
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
352008
Управління продажем: навч. посібник
ВП Пилипчук, ОВ Данніков
К.: КНЕУ 627 (5), 2011
252011
Розвиток педагогічної майстерності вчителя в предметних методиках навчання: монографія
ВВ Пилипчук
К.: Педагогічна думка, 2007
252007
Педагогічна діяльність викладача вищої школи: теоретичний аспект
ОО Власенко
Таврійський вісник освіти, 73-78, 2014
222014
Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
ВП Пилипчук, АА Шиманська
Науковий журнал «Молодий Вчений» 2 (9 (24)), 13-16, 2015
192015
Призначення і зміст освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з маркетингу
АФ Павленко, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
Маркетинг в Україні, 17, 2003
192003
Проблема активності і самостійності учнів у дидактиці загальноосвітньої школи України (1917–1937 рр.)
ВВ Пилипчук
ТГ Шевченка.-К, 1994
191994
Маркетингове забезпечення якості освітніх послуг
ВП Пилипчук, ОВ Данніков
Маркетинг в Україні, 22-28, 2009
182009
Маркетингове та інформаційне забезпечення формування та реалізації бізнес-рішень на основі впровадження CRM-технологій
ВП Пилипчук, ОВ Данніков, ОВ Кирилова
Вісник Хмельницького національного університету, 80-84, 2010
162010
Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу
ВП Пилипчук, ОВ Данніков
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
162008
Побудова системи продажу на принципах гармонізації
ВП Пилипчук, ОВ Данніков, ОП Савіч
ДВНЗ" Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2010
132010
Особливості Інтернет-маркетингу
ІЛ Литовченко, ВП Пилипчук
Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник.–К.: Центр учбової літератури, 2008
132008
Modern tools of digital marketing in the system of integrated marketing communications
OV Gumenna
Scientific notes of NaUKMA. Economic sciences 1 (1), 48-53, 2016
122016
Маркетингова діяльність промислових, підприємств та тенденції її розвитку
ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 580, 2005
122005
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20