Ніфатова (Бихова) Олена   Nifatova (Bykhova) Оlena
Ніфатова (Бихова) Олена Nifatova (Bykhova) Оlena
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
НазваниеПроцитированоГод
Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій
ОМ Бихова
Бізнес Інформ, 191-193, 2012
102012
Managing a project of competitive-integrative benchmarking of higher educational institutions
L Ganushchak-Yefimenko, V Shcherbak, O Nifatova
Eastern-European journal of enterprise technologies, 2017
92017
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
ВГ Щербак, ГО Холодний, ОВ Птащенко, ОМ Бихова
Харківський національний економічний університет, 2013
72013
Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками
ОМ Бихова
Економіка розвитку, 15-18, 2014
62014
Активізація політики інноваційного розвитку через утворення інноваційних кластерів як форми державно-приватного партнерства
ОМ Ніфатова, МС Шкода
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2017
52017
Social innovation in entrepreneurship and education as an adaptation tool for servicemen demobilized from the ATO zone
ОM NIFATOVA, MS SHKODA
Management 27 (1), 42-53, 2018
42018
Формування системи управління торговими марками на підприємстві
ОМ Бихова
Вісник економіки транспорту і промисловості.–Харків, 115-120, 2009
32009
Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
ПМ Дудко, ОМ Ніфатова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2017
22017
Бенчмаркінг інтегрованих структур бізнесу
ОМ Ніфатова
Проблеми економіки, 2017
22017
Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу
ОМ Ніфатова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2016
22016
Role of brand in organization of integrated marketing communications
OM Bykhova
Bіznes-іnform (Business-іnform) 6, 191-193, 2012
22012
Role of brand in organization of integrated marketing communications
OM Bykhova
Bіznes-іnform (Business-іnform) 6, 191-193, 2012
22012
Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)
ВГ Щербак, ОМ Бихова
Актуальні проблеми економіки, 2010
22010
Особливості управління торговими марками підприємств легкої промисловості з урахуванням етапу життєвого циклу [Електронний ресурс]–Режим доступу: http://bit. ly
ОМ Бихова
Materialy VI Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne …, 0
2
Assessing the effects of socially responsible strategic partnerships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine
L Ganushchak-Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova
Oeconomia Copernicana 9 (4), 715-730, 2018
12018
Selecting an optimal structure of co-branding alliance for an integrated business structure
V Shcherbak, O Nifatova, O Kaliuzhna
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 181-190, 2018
12018
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні
ОМ Бихова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2016
12016
Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері
ОМ Бихова
Бізнес Інформ, 2014
12014
STRATEGIC APPROACH TO MANAGING THE RISK OF THE COMPANY'S BUSINESS PORTFOLIO
LM GANUSHCHAK-EFIMENKO, MS SHKODA, ОM NIFATOVA
Management 27 (1), 111-118, 2018
2018
INSTITUTIONAL FRAMEWORK FOR INTEGRATED BRANDING FUNCTIONING: CONTENT AND MANAGEMENT SPECIFICS
ОМ Ніфатова, ПМ Дудко
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20