Ніфатова (Бихова) Олена   Nifatova (Bykhova) Оlena
Ніфатова (Бихова) Олена Nifatova (Bykhova) Оlena
Kyiv National University of Technologies and Design
Verified email at knutd.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Managing a project of competitive-integrative benchmarking of higher educational institutions
L Ganushchak-Yefimenko, V Shcherbak, O Nifatova
Eastern-European journal of enterprise technologies, 2017
192017
Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками
ОМ Бихова, ЕМ Быхова
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014
172014
Assessing the effects of socially responsible strategic partnerships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine
L Ganushchak-Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova
Oeconomia Copernicana 9 (4), 715-730, 2018
162018
Активізація політики інноваційного розвитку через утворення інноваційних кластерів як форми державно-приватного партнерства
ОМ Ніфатова, МС Шкода
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія…, 2017
122017
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ВГ Щербак, ГО Холодний, ОВ Птащенко, ОМ Бихова, ГА Холодный, ...
ХНЕУ, 2013
102013
Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій
ОМ Бихова
Бізнес Інформ, 191-193, 2012
102012
Бенчмаркінг інтегрованих структур бізнесу
ОМ Ніфатова
Проблемы экономики, 2017
72017
Social innovation in entrepreneurship and education as an adaptation tool for servicemen demobilized from the ATO zone
O Nifatova, M Shkoda
Менеджмент, 2018
62018
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні
ОМ Ніфатова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 97, 2016
62016
Methodological framework for integrated business structures branding development in Ukraine
L Ganushchak-Efimenko, V Shcherbak, O Nifatova, O Kolodiziev, ...
Innovative Marketing 15 (2), 14-29, 2019
52019
Strategic approach to managing the risk of the company's business portfolio
LM GANUSHCHAK-EFIMENKO, MS SHKODA, ОM NIFATOVA
Management 27 (1), 111-118, 2018
52018
Aktyvizatsiia polityky innovatsiinoho rozvytku cherez utvorennia innovatsiinykh klasteriv yak formy derzhavno-pryvatnoho partnerstva [Enhancing the innovative development…
OM Nifatova, MS Shkoda
Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia…, 2017
52017
Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
ПМ Дудко, ОМ Ніфатова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія…, 2017
52017
Формування системи управління торговими марками на підприємстві
ОМ Бихова
Вісник економіки транспорту і промисловості, 115-121, 2009
42009
Use of key indicators to monitor sustainable development of rural areas
V Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, N Fastovets, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 6 (2), 175-190, 2020
32020
Брендинг у системі інтегрованих структур бізнесу: теорія, методологія, практика: монографія
О Ніфатова
Вінниця: ТОВ Нілан–ЛТД, 2017
32017
Брендинговий підхід до визначення маркетингової товарної політики підприємства/Ніфатова ОМ Науковий журнал Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної…
ОМ Ніфатова
Херсон, ХНТУ, 11, 2016
32016
The role of brand in the organization of integrated marketing communications
OM Bykhova
Bіznes-іnform (Business-іnform) 6, 191-193, 2012
32012
The role of brand in the organization of integrated marketing communications
OM Bykhova
Bіznes-іnform (Business-іnform) 6, 191-193, 2012
32012
Application of international energy efficiency standards for energy auditing in a University buildings
V Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, P Dudko, N Savchuk, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 5 (4), 501-514, 2019
22019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20