Ніфатова (Бихова) Олена   Nifatova (Bykhova) Оlena
Ніфатова (Бихова) Олена Nifatova (Bykhova) Оlena
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Managing a project of competitive-integrative benchmarking of higher educational institutions
L Ganushchak-Yefimenko, V Shcherbak, O Nifatova
Eastern-European journal of enterprise technologies, 2017
222017
Assessing the effects of socially responsible strategic partnerships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine
L Ganushchak-Efimenko, V Shcherbak, О Nifatova
Oeconomia Copernicana 9 (4), 715-730, 2018
172018
Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками
ОМ Бихова, ЕМ Быхова
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014
162014
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ВГ Щербак, ГО Холодний, ОВ Птащенко, ОМ Бихова, ГА Холодный, ...
ХНЕУ, 2013
132013
Активізація політики інноваційного розвитку через утворення інноваційних кластерів як форми державно-приватного партнерства
ОМ Ніфатова, МС Шкода
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2017
102017
Бенчмаркінг інтегрованих структур бізнесу
ОМ Ніфатова
Проблемы экономики, 2017
102017
Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій
ОМ Бихова
Бізнес Інформ, 191-193, 2012
102012
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні
ОМ Бихова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2016
92016
Methodological framework for integrated business structures branding development in Ukraine
L Ganushchak-Eimenko, V Shcherbak, O Kolodiziev, R Rafał
82019
Use of key indicators to monitor sustainable development of rural areas
V Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, N Fastovets, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 6 (2), 175-190, 2020
62020
Strategic approach to managing the risk of the company's business portfolio
L Ganushchak-Efimenko, M Shkoda, O Nifatova
Менеджмент, 111–118-111–118, 2018
62018
Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризації
ПМ Дудко, ОМ Ніфатова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2017
52017
Формування системи управління торговими марками на підприємстві
ОМ Бихова
Вісник економіки транспорту і промисловості, 115-121, 2009
52009
Social innovation in entrepreneurship and education as an adaptation tool for servicemen demobilized from the ATO zone
O Nifatova, M Shkoda
Менеджмент, 2018
42018
Брендинг у системі інтегрованих структур бізнесу: теорія, методологія, практика: монографія
О Ніфатова
Вінниця: ТОВ «Нілан–ЛТД, 2017
42017
Application of international energy efficiency standards for energy auditing in a University buildings
V Shcherbak, L Ganushchak-Yefimenko, O Nifatova, P Dudko, N Savchuk, ...
Global Journal of Environmental Science and Management 5 (4), 501-514, 2019
32019
Aktyvizatsiia polityky innovatsiinoho rozvytku cherez utvorennia innovatsiinykh klasteriv yak formy derzhavno-pryvatnoho partnerstva [Enhancing the innovative development …
OM Nifatova, MS Shkoda
Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia …, 2017
32017
Протиріччя та типологізація взаємодії інтегрованих структур бізнесу: брендинговий аспект
ОМ Ніфатова
Бизнес Информ, 2017
32017
Брендинговий підхід до визначення маркетингової товарної політики підприємства
ОМ Ніфатова
Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції …, 2016
32016
Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку: наукове видання
ПА Орлов, НМ Лисиця, ГО Холодний, ТІ Притиченко, СІ Косенков, ...
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
32015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20