Підписатись
Ірина Сухопара
Ірина Сухопара
Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності: теорія і практика
ЛВ Канішевська, ІГ Сухопара
Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2017
262017
Чинники розвитку емоційого інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи
ІГ Сухопара
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019
182019
Емоційна компетентність вчителя в контексті нової української школи
ІГ Сухопара
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2020
102020
Формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності
ІГ Сухопара
Умань, 2016, 2017
92017
Формування у молодших школярів толерантності як соціально-ціннісної якості особистості: теоретичний аспект
ІГ Сухопара
Наукові праці Донецького національного технічного університету, 254-257, 2010
62010
E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society.
T Miyer, N Machynska, H Bondarenko, Rudenko, N., R L., I Sukhopara, ...
AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research., 13–20, 2023
42023
Формування вмінь молодших школярів співпрацювати з іншими на уроках «Я досліджую світ»
ІГ Сухопара, І Мандибура
Молодий вчений 10 (98), 68-71, 2021
42021
Потенціал гри в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання
ІГ Сухопара
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 97-107, 2021
32021
Вікові особливості молодших школярів у контексті розвитку емоційного інтелекту
ІГ Сухопара
Наукові записки, 225-229, 2020
22020
Підготовка вчителів початкової школи до формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності
І Сухопара
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2016
22016
Читанка
ВО Науменко, ІГ Сухопара
Післябукварна частина. Київ: Грамота, 2012
22012
Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів у ході вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво»
І Сухопара, Р Шпіца
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2022
12022
Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів на уроках літературного читання
І Сухопара
Acta Paedagogica Volynienses, 165-171, 2022
12022
Особливості застосування технології едьютейнмент на уроках «Я досліджую світ»
ІГ Сухопара, М Тимощук
Молодий вчений 10 (98), 73-76, 2021
12021
Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи
ІГ Сухопара
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2020
12020
Змістове і методичне забезпечення процесу формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності
ІГ Сухопара
Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2016
12016
Групова робота як чинник формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності
І Сухопара
Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (IV(12)). 4 (Додаток …, 2014
12014
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до виховання толерантності в учнів початкових класів
І Сухопара
Акмеологія - наука XXI століття Матеріали III Міжнародної науково-практичної …, 2011
12011
Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки
Л Олена, І Сухопара
Початкова школа, 45-47, 2008
12008
Ранкова зустріч як прийом адаптації першокласника до навчальної діяльності
І Сухопара
Початкова школа, 11-12, 2002
12002
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20