Формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності: теорія і практика ЛВ Канішевська, ІГ Сухопара Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2017 | 26 | 2017 |
Чинники розвитку емоційого інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи ІГ Сухопара Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019 | 18 | 2019 |
Емоційна компетентність вчителя в контексті нової української школи ІГ Сухопара Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2020 | 10 | 2020 |
Формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності ІГ Сухопара Умань, 2016, 2017 | 9 | 2017 |
Формування у молодших школярів толерантності як соціально-ціннісної якості особистості: теоретичний аспект ІГ Сухопара Наукові праці Донецького національного технічного університету, 254-257, 2010 | 6 | 2010 |
E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society. T Miyer, N Machynska, H Bondarenko, Rudenko, N., R L., I Sukhopara, ... AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research., 13–20, 2023 | 4 | 2023 |
Формування вмінь молодших школярів співпрацювати з іншими на уроках «Я досліджую світ» ІГ Сухопара, І Мандибура Молодий вчений 10 (98), 68-71, 2021 | 4 | 2021 |
Потенціал гри в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання ІГ Сухопара Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 97-107, 2021 | 3 | 2021 |
Вікові особливості молодших школярів у контексті розвитку емоційного інтелекту ІГ Сухопара Наукові записки, 225-229, 2020 | 2 | 2020 |
Підготовка вчителів початкової школи до формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності І Сухопара Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2016 | 2 | 2016 |
Читанка ВО Науменко, ІГ Сухопара Післябукварна частина. Київ: Грамота, 2012 | 2 | 2012 |
Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів у ході вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» І Сухопара, Р Шпіца Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2022 | 1 | 2022 |
Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів на уроках літературного читання І Сухопара Acta Paedagogica Volynienses, 165-171, 2022 | 1 | 2022 |
Особливості застосування технології едьютейнмент на уроках «Я досліджую світ» ІГ Сухопара, М Тимощук Молодий вчений 10 (98), 73-76, 2021 | 1 | 2021 |
Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи ІГ Сухопара Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія …, 2020 | 1 | 2020 |
Змістове і методичне забезпечення процесу формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності ІГ Сухопара Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2016 | 1 | 2016 |
Групова робота як чинник формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності І Сухопара Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (IV(12)). 4 (Додаток …, 2014 | 1 | 2014 |
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до виховання толерантності в учнів початкових класів І Сухопара Акмеологія - наука XXI століття Матеріали III Міжнародної науково-практичної …, 2011 | 1 | 2011 |
Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки Л Олена, І Сухопара Початкова школа, 45-47, 2008 | 1 | 2008 |
Ранкова зустріч як прийом адаптації першокласника до навчальної діяльності І Сухопара Початкова школа, 11-12, 2002 | 1 | 2002 |