Follow
Базь Марія Олексіївна,   Baz Mariia
Базь Марія Олексіївна, Baz Mariia
National Teclinical University of Ukrаіnе
Verified email at kpi.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
О Зозульов, М Базь, Т Царьова
Маркетинг в Україні, 33-41, 2007
322007
Типи та методи маркетингових досліджень інноваційного продукту
ОВ Зозульов, МО Базь
Економічний вісник НТУУ «КПІ, 236-244, 2007
262007
Модель вибору споживчем промислових товарів
МО Базь, ОВ Зозульов
НВФ «Студцентр», 2012
102012
Інвестиційний маркетинг як детермінант конкурентоспроможності підприємст на ринку інвестицій
МО Базь, ЄА Домашева
НТУУ" КПІ", 2015
92015
Оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на ринку персональних комп’ютерів
МО Базь
–економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності …, 2012
72012
Комплексна процедура оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту
МО Базь
Інвестиції: практика та досвід, 18-24, 2011
52011
Контент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому «МЕДІА-ПРО»
А Парубець, М Базь
Актуальні проблеми економіки та управління, 2016
42016
Модель споживчої оцінки конкурентоспроможності інноваційного продукту
МО Базь, ОВ Зозульов
Економічні науки, серія «Облік і фінанси». Збірник наукових праць.-Випуск 8, 29, 2011
42011
Сутність та специфіка оцінки конкурентоспроможності інноваційних продуктів
МО Базь
НТУУ" КПІ", 2011
32011
Метод оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на прикладі ринку персональних комп’ютерів
МО Базь, ОГ Жданова
Ефективна економіка, 2012
22012
Підходи до оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту
МО Базь
Економіка та держава, 66-69, 2011
22011
Методика оцінки конкурентоспроможності інноваційного продукту промислових підприємств
МО Базь
НТУУ" КПІ", 2008
22008
Ринок сонячної енергетики України: динаміка та основні тенденції
АА Барановська, МО Базь
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2014
12014
Роль контролінгу в маркетинговій діяльності промислових підприємств
МО Базь, АО Сакун
НТУУ" КПІ", 2009
12009
Модель потребительского выбора абитуриента в контексте формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на примере специальности" Маркетинг" НТУУ" КПИ"
ТО Пустова, МО Базь
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2016
2016
Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»
ТО Пустова, МО Базь
НТУУ «КПІ», 2016
2016
Essence and specific of estimation of competitiveness of innovative products
МО Базь
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17