Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект І Машкова Українознавчий альманах, 230-233, 2014 | 5 | 2014 |
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД–СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА ВНЗ ІМ Машкова ББК 74.204. 2 К63, 38, 2014 | 5 | 2014 |
Українська педагогічна періодика Канади як фактор розвитку сучасної українознавчої освіти І Машкова Українознавчий альманах, 188-192, 2015 | 3 | 2015 |
Розвиток українознавчої освіти в двомовних та «рідних» школах Канади (остання чверть XX–початок XXI ст.) ІМ Машкова ). Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих ім. І. Зязюна, Київ, 2019 | 2 | 2019 |
Соціально-культурний контекст розвитку українознавчої освіти в Канаді в останній чверті ХХ–на початку ХХІ століття ІМ Машкова ScienceRise. Pedagogical Education, 42–46-42–46, 2017 | 2 | 2017 |
Методичні ресурси навчання української мови в сучасній Канаді I Mashkova Естетика і етика педагогічної дії, 172-184, 2016 | 2 | 2016 |
Співпраця вітчизняних і канадських освітян у контексті розвитку українського шкільництва Канади (кінець ХХ-початок ХХІ ст.) I Mashkova Українознавчий альманах 19, 2016 | 2 | 2016 |
Методологічні орієнтири проблеми розвитку українознавчої освіти в двомовних і рідних школах сучасної Канади ІМ Машкова Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2016 | 2 | 2016 |
Започаткування україномовної освіти в Канаді: організаційний аспект ІМ Машкова Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2014 | 2 | 2014 |
Процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни ІМ Машкова Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2014 | 2 | 2014 |
Канадський досвід українознавчої освіти: можливості конструктивного використання у вітчизняній освітній практиці М Вовк, І Машкова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи 1 (14), 112-124, 2018 | 1 | 2018 |
Аксіологічні засади розвитку українознавчої освіти в Канаді ІМ Машкова ББК 85я431 Е 86, 80, 2017 | 1 | 2017 |
Підготовка вчителів українознавчих дисциплін у Канаді в контексті студентоцентрованого навчання ІМ Машкова ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016 | 1 | 2016 |
Культурологічна парадигма розвитку економічної університетської освіти в Україні І Машкова Українознавчий альманах, 176-178, 2012 | 1 | 2012 |
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ Т Іщенко, Д Кузьменко, І Машкова The 30th International scientific and practical conference “Trends and …, 2023 | | 2023 |
АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ ІМ Машкова, ТМ Іщенко Středoevropský věstník pro vědu a výzkum 9, 2022 | | 2022 |
Мотиваційний складник навчання другої іноземної мови в закладах вищої освіти нелінгвістичного профілю ІМ Машкова, ТМ Іщенко, ТН Ищенко, ОВ Бєлякова, ОВ Белякова ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022 | | 2022 |
Актуальність підвищення мотивації для оволодіння іноземною мовою професійного спрямування студентами-економістами в сучасних умовах змішаного навчання ІМ Машкова, ОВ Бєлякова, ОВ Белякова, ТМ Іщенко, ТН Ищенко ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021 | | 2021 |
Навчання другої іноземної мови в немовних закладах вищої освіти: сучасні виклики ІМ Машкова, ЛП Лещенко, ЛП Лещенко, ОВ Бєлякова, ОВ Белякова ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020 | | 2020 |
УКРАЇНОЗНАВЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ І КАНАДІ У ЛЕКСИКОГРАФІЧНОМУ ДИСКУРСІ М Вовк, І Машкова Рекомендовано до друку вченою радою Східноєвропейського національного …, 2018 | | 2018 |