Подписаться
Лариса Радкевич Larysa Radkevych
Лариса Радкевич Larysa Radkevych
Другие именаLarisa Radkevich
Національний університет "Одеська політехніка", кафедра маркетинга
Подтвержден адрес электронной почты в домене beiti.opu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг: [підручник]
В Руделіус, ОМ Азарян, ОА Виноградов, МА Окландер, та ін.
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009
227*2009
Інфраструктура товарного ринку
ОО Шубін, ОМ Азарян
К.: НМЦВО МОИ України: Студцентр, 2004
162004
Маркетинг: підручник
ОМ Азарян
К.: НМЦВО МОіН України, НВФ „Студцентр, 2003
162003
Технологічні інновації у харчовій промисловості та проблеми їх впровадження
ЛА Радкевич
Економіка харчової промисловості, 5-10, 2009
122009
Оптовая торговля: инфраструктура и тенденции развития: Монография/под ред. ЕМ Азарян
ЕМ Азарян
Донецк: ДонГУЭТ, 2005
82005
Маркетинг: Пiдручник та iн.-4-те вид
В Руделiус, ОМ Азарян, НО Бабенко
72009
Формування поведінки споживача в маркетинговоорієнтованій структурі управління підприємства
ЛА Радкевич, ІА Луговська
Торгівля та ринок України: зб. наук. праць.—Донецьк, 59-66, 2012
62012
Інфраструктура товарного ринку: продовольчі товари
ОО Шубіна
К.: Знання, 2009
62009
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства
ОВ Кужилєва
спец. 08.00. 04/Кужилєва Оксана Володимирівна.–Донецьк, 2007.–165 с, 2003
62003
Теоретичні підходи до формування поведінки споживачів
ЛА Радкевич, ІА Луговська
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2012
52012
Ринок продовольчих товарів України: реалії та перспективи:[монографія]: в 2 т/[кол. авт. ОО Шубін, ОМ Азарян та ін.]; за наук. ред. ОО Шубіна …
інші Шубін, О.О., Азарян О.М.
Донецьк: ДонНУЕТ 1, 520, 2010
52010
Marketing. Textbook
V Rudelius, O Azaryan, N Babenko
Kyiv: Training and Methodological Center" Consortium for Improving …, 2005
52005
Систематизація цілей та задач медіапланування в рекламному менеджменті
ЛА Радкевич
Причорноморські економічні студії 2 (12), 26-32, 2016
42016
Медіапланування в системі рекламного менеджменту: аналіз етимологічних конструкцій
ЛА Радкевич
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії 1 (6), 131-137, 2016
42016
Стратегія розвитку інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку: монографія
ЛА Радкевич
Донецьк: ДонНУЕТ, 2010
42010
Маркетинг: Пiдручник з грифом МОН України (лист№ 1/11-307 вiд 31.01. 2007 р.).-4-те вид. та iншi
В Руделiус, ОМ Азарян, ОА Виноградов
Київ: Навчально-методичний центр «Консорцiум iз удосконалення менеджмент …, 2009
42009
Iнфраструктура товарного ринку-2-ге вид
ОО Шубiн, ОМ Азарян
42004
Інфраструктура товарного ринку; 2-е вид
ОО Шубін, ОМ Азарян
К.: Студцентр, 2004
42004
Развитие рынка кондитерских изделий в Украине и изменение характера конкуренции за период 1995-98гг.
РЛА Азарян Е.М
Маркетинг и реклама, 1999
41999
Інфраструктура товарного ринку: підруч
ОО Шубіна
К.: Знання, 2011
32011
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20