Интернационализация учебного плана в университетах Великобритании: перспективы развития НВ Шульга Вестник Академии Знаний, С.77-82., 2014 | 5 | 2014 |
Полікультурний підхід до навчання іноземних мов у системі освіти вищої школи Великої Британії Н Шульга Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2007 | 3 | 2007 |
ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ІСЛАМСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УНІВЕРСИТЕТАХ БРИТАНІЇ ШН Володимирівна АКТУАЛЬНі ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОї НАУКИ Матеріали десятої Міжнародної науково …, 2013 | 2* | 2013 |
Досвід реалізації змісту полікультурної освіти в університеті Східного Лондону (Велика Британія) НВ Шульга Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць …, 2006 | 2 | 2006 |
ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ НВ Шульга | 2* | |
ФЕНОМЕН МЕЖДИСЦИПЛИНАРНОСТИ ВО ВНЕДРЕНИИ ПОЛИКУЛЬТУРАЛИЗМА В СИСТЕМУ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ НА ПРИМЕРЕ УНИВЕРСИТЕТОВ ВЕЛИКОБРИТАНИИ НВ Шульга Педагогически Форум 2 (DOI: 10.15547/PF.2015.047), 2016 | | 2016 |
Дистанційні технології навчання ісламознавству в університетах Великої Британії НВ Шульга Харків: РВВ ХТЕІ КНТЕУ, 2015 | | 2015 |
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ В ХХІ СТОЛІТТ НВ Шульга Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації, 143-145, 2015 | | 2015 |
До проблеми підготовки фахівців у галузі полікультурної освіти в Україні на прикладі Великої Британії НВ Шульга Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов …, 2015 | | 2015 |
Розвиток ісламознавства у Великій Британії на початку ХХІ століття НВ Шульга Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний …, 2015 | | 2015 |
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ПOЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ НВ Шульга МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ _, 139, 2011 | | 2011 |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ ШН В. | | |