Формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності ДВ Бондаренко | 3 | 2015 |
Основні психотипи студентів–майбутніх учителів музики ДВ Бондаренко Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013 | 3 | 2013 |
Діагностування стану адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності ДВ Бондаренко МІЖНАРОДНІ ЧЕЛПАНІВСЬКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 16, 262-267, 2015 | 1 | 2015 |
Етапи формування адаптивної готовності майбутніх учителів музики до диригентсько-хорової діяльності ДВ Бондаренко Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2015 | 1 | 2015 |
Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики ДВ Бондаренко Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика …, 2015 | 1 | 2015 |
Творча самореалізація майбутніх учителів музики ДВ Бондаренко Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2018 | | 2018 |
Функціональний аналіз фахової підготовки майбутніх учителів музики ДВ Бондаренко Педагогіка вищої та середньої школи, 12-22, 2017 | | 2017 |
Системний підхід як методологічна основа фахової підготовки майбутніх учителів музики Д Бондаренко Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2017 | | 2017 |
Оновные психотипы студентов-будущих учителей музыки ДВ Бондаренко Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013 | | 2013 |
Проблеми музичної освіти учнів загальноосвітньої школи: історія, теорія, методика ДВ Бондаренко, О Мокрий | | |