Підписатись
Заславська О. О. / Olga Zaslavska
Заславська О. О. / Olga Zaslavska
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Підтверджена електронна адреса в khmnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Засоби масової інформації як інструмент моделювання політичної свідомості у виборчій кампанії (на матеріалах президентських і парламентських виборів 2004–2006 рр.)
ОО Заславська
ОО Заславська, 2008
202008
Політичні «паблік рілейшинз» і політична реклама як ефективні комунікативні технології впливу на електорат
ОО Заславська
Політологічний вісник: збірник наукових праць.–К.: ІНТАС, 2007
52007
Політичний імідж органів державної влади: механізми його формування
ОО Заславська
Режим доступу: http://intkonf. org/k-polit-nzaslavska-oo-politichniy-imidzh …, 0
5
Політологія: навч. посібник
НВ Лютко, ОО Заславська
Хмельницький: ХНУ, 2011
42011
Віртуалізація простору політичної комунікації: особливості та тенденції
ОО Заславська
Грані, 90-99, 2016
32016
Політичний ритуал як механізм втілення політичної міфотворчості
ОО Заславська
Філософія і політологія в контексті сучасної культури, 201-204, 2014
22014
Сутність та основні механізми політичної комунікації в контексті соціокультурного підходу
ОО Заславська
Гілея: науковий вісник, 234-238, 2013
22013
Політичний маркетинг як основа організації виборчої кампанії
ОО Заславська
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія …, 2007
22007
Вплив діяльності популістських політичних партій на демократію в ХХ–ХХІ ст.
ОО Заславська, ОА Посвістак, ВВ Налімова
Вісник НТУУ" КПІ" Політологія. Соціологія. Право, 65-72, 2022
12022
Новий популізм як технологія політичного маркетингу політичних партій
ОО Заславська, ВВ Налімова, ОА Посвістак
ВД" Гельветика", 2022
12022
Вплив на демократичні процеси в Україні традиційних засобів масової інформації і соцмереж (на прикладі виборів президента 2019 року)
ОО Заславська, ОА Посвістак
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2020
12020
Політичні традиції як важливий соціокультурний інститут розвитку сучасного суспільства
ОО Заславська
Науковий журнал «Політикус», 159-164, 2016
12016
Паблік рілейшнз як комунікативна складова процесу державного управління
ОО Заславська
Видавництво «Гілея», 2016
12016
Політична комунікація в контексті структурно-функціонального підходу
ОО Заславська
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Філософія. Соціологія …, 2013
12013
ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
ОО Заславська, ВВ Налімова, ОА Посвістак
Hileya: Scientific Bulletin/Gileya, 2020
2020
ЕМАНСИПАЦІЙНІ ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
О Заславська, В Налімова, О Посвістак
Літопис Волині, 96-100, 2020
2020
ЦІННІСНІ ВИМІРИ СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
ОО Заславська
Рекомендовано до друку на засіданні Вченої ради Донецького національного …, 2017
2017
СВІДОМІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА–СВІДОМІСТЬ СУСПІЛЬСТВА КАТАСТРОФ?
О Заславська
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ, 2016
2016
Проблема залученості особистості до процесу формування громадянського суспільства: український контекст
ОО Заславська
Гілея: науковий вісник, 354-359, 2016
2016
Виртуализация пространства политической коммуникации: особенности и тенденции
ОО Заславська
Грані 19 (8), 90-99, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20