Підписатись
Студінська Галина Яківна
Студінська Галина Яківна
Доктор економічних наук, с.н.с. Національного наукового центру "Інститут аграрної економіки"
Підтверджена електронна адреса в iae.org.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бренд у національній економіці України: монографія
ГЯ Студінська
Київ: ДНДІІМЕ 345, 12, 2016
152016
Методологічні підходи до визначення поняття бренду
ГЯ Студінська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки …, 2014
142014
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
ГЯ СТУДІНСЬКА
ОНПУ, 2017
8*2017
Бренд: Долаючи час та простір
ГЯ Студінська
Малин : ПринцепС, 2014
82014
Роль бренда освіти в інноваційному розвитку країни
ГЯ Студінська
Моделювання та інформатизація соціально-економічного розвитку України, 84-100, 2016
62016
Умови капіталізації бренду
ГЯ Студінська
Науковий часопис. Економіка і право, С. 110–118, 2015
62015
Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
ГЯ Студинская
Киев: Феникс, 2011
62011
АНАЛІЗ ПОВЕДІНКОВИХ ТА КОМБІНОВАНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
ГЯ Студінська
Науковий вісник Херсонського Державного університету, 32, 2017
42017
Системність розвитку та просування бренду як умова його ефективності
ГЯ Студінська
Інноваційна економіка, С.185–192, 2015
42015
Концептуальні питання формування бренду особистості
ГЯ Студінська
Наукові записки національного університету «Острозька академія» Серія …, 2015
4*2015
Тhe strategy of brand-building university in the post-soviet space
VA Studinskiy, GY Studinska
Journal L’Association 1901 «SEPIKE» Norderstedt, Deutschland Poitiers, С …, 2013
4*2013
Valuation of parity of foreign trade relations by branding tools
G Studinska
Економічний вісник університету, С.32-39, 2019
32019
Аналіз світового паливно-енергетичного комплексу
Г Cтудінська, А Терещенко
Формування ринкових відносин в Україні Збірник наукових праць, C .22-36, 2019
32019
Стратегічно партнерство України та ЄС
Г Cтудінська, В Студінський
Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць, 22-36, 2018
32018
Бренд як інструмент реструктуризації національної економіки
ГЯ Студінська, АО Ходжаян
Економічний вісник університету, 2017
32017
Територіальний бренд як механізм реінкарнації депресивних регіонів
ГЯ Студінська
ЕКОНОМІКА: реалії часу, С. 187–200, 2015
32015
Еволюційне трансформування бренду
ГЯ Студінська
Глобальні та національні проблеми економіки,, С. 150–155., 2015
32015
Теоретико-методичні підходи до моделювання бренду
ГЯ Студінська
Формування ринкових відносин в Україні, С. 119–126, 2014
3*2014
Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки
ГЯ Студінська
Формування ринкових відносин в Україні, С. 138–144, 2014
32014
Эколого-экономические ориентиры специальной экономической зоны «АЗОВ»
ОА Толстенко, СК Харичков, ГЯ Студинская
Толстенко ОА, Харичков СК, Студинская ГЯ–Мариуполь: Рената.–1999.–80 с, 1999
31999
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20