Підписатись
Ольга Замлинська Zamlynska Ol'ga
Ольга Замлинська Zamlynska Ol'ga
Odessa state agrarian university Одеський державний аграрний університет
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи
М Окландер, О Замлинська
Економіст, 20-24, 2013
312013
Marketynhovi stratehii zrostannia: klasychnyi ta novitnii pidkhody
M Oklander, O Zamlynska
Ekonomist 3 (317), 20-24, 2013
82013
The role of communication and business reputation in anti-crisis management Scientific achievements of modern society
V Zamlynskyi, O Zamlynska
9th International scientific and practical conference. Cognum Publishing …, 2020
52020
Маркетингова діяльність в управлінні конкурентною поведінкою суб'єктів ринку туристичних послуг
ВВ Коваль, ОВ Замлинська, ОГ Коломієць
Інфраструктура ринку–2017.–Вип 9, 59-65, 2017
52017
The digital agricultural revolution: innovations and challenges in agriculture through technology disruptions
R Bhatnagar, NK Tripathi, N Bhatnagar, CK Panda
John Wiley & Sons, 2022
42022
Перспективи та недоліки формування конкурентоспроможності України в умовах сталого розвитку
ОВ Замлинська, ТА Власенко, СВ Степаненко, ІД Трунов
42022
РОЛЬ ЗВІТНОСТІ ТА СТАТИСТИКИ В КАПІТАЛІЗАЦІЇ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВ ТА НАЦІОНАЛЬНОГО БАГАТСТВА
А Бездушна, Ю., Замлинський, В., Замлинська, О ., & Щуровська
Innovation and Sustainability 3, 103–109., 2022
42022
Project management: factors of successful implementation
A Livinskyi, O Zamlynska
Modalități conceptuale de dezvoltare a științei moderne 1 (1), 12-14, 2020
42020
Modern trends in digital transformation of marketing & management
M Bezpartochnyi
32023
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТНОГО ПІДХОДУ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ НА АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
ОО Макєєв, СВ Руденко, ОВ Замлинська, РР Крисоватий
Український журнал прикладної економіки та техніки, 2021
32021
Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу
ОВ Замлинська
Экономика: реалии времени, 129-135, 2015
32015
Маркетингові дослідження як інструмент вибору стратегічного напряму розвитку промислових підприємств
ОВ Замлинська
Економічний форум, 241-251, 2015
32015
Посилення економічної безпеки україни в умовах євроінтеграції
ВА Замлинський, ОВ Замлинська
Бізнес-навігатор, 46-51, 2014
32014
Особливості та характеристики business intelligence (BI)-систем як інструменту підвищення ефективності діяльності компанії. Український журнал прикладної економіки та техніки …
ВА Замлинський, АЮ Щуровська, ОВ Замлинська
22023
Conceptual principles of reengineering of agricultural resources: open problems, challenges and future trends
Z Viktor, L Anatolii, Z Olha, M Svetlana
The digital agricultural revolution: innovations and challenges in …, 2022
22022
The role of reporting and statistics in the capitalization of enterprise assets and national wealth
Y Bezdushna, V Zamlynskyi, О Zamlynska, А Shchurovska
Innovation and Sustainability 3, 103-109, 2022
22022
Coaching as a tool of corporate business strategy for sustainable development of agricultural companies
I KRYUKOVA, S STEPANENKO, O ZAMLYNSKA
MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, 2022
22022
Development of the agrarian market of Ukraine: priorities, investment sources and marketing strategy [Rozvytok subiektiv ahrarnoho rynku Ukrainy: priorytety, investytsiini …
OV Zamlynska, VA Zamlynskyi
Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia «Ekonomika i …, 2016
22016
Розвиток суб’єктів аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія
ОВ Замлинська, ВА Замлинський
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і …, 2016
22016
Marketing growth strategies: classical and modern approaches
M Oklander, O Zamlynska
Ukrainian Journal Ekonomist, 20-24, 2013
22013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20