Психологія професійних творчих здібностей СК Шандрук Тернопіль, ТНЕУ, 2015 | 62 | 2015 |
Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі: монографія АВ Фурман, СК Шандрук Тернопіль: ТнЕу, 2014 | 55 | 2014 |
Специфіка підготовки практичних психологів до професійної діяльності СК Шандрук Проблеми підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у вищих …, 2002 | 39 | 2002 |
Психологічні засади розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів СК Шандрук, СК Шандрук Тернопольський національний економічний університет, 2016 | 31 | 2016 |
Сутність гри як учинення: монографія АВ Фурман, СК Шандрук Тернопіль: ТНЕУ, 2014 | 22 | 2014 |
Творчість як употужнення здібностей особистості С Шандрук Психологія і суспільство, 86-91, 2015 | 19 | 2015 |
Формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної взаємодії зі старшокласниками, схильними до правопорушень: монографія/ЯВ Чаплак, НВ Гаркавенко, ІІ Солійчук ЯВ Чалак Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011 | 17 | 2011 |
Висловлення-звинувачення у сучасному німецькомовному художньому дискурсі АА Король Король Антоніна Анатоліївна.–Чернівці, 2007.–237 c, 2007 | 17 | 2007 |
Обліково-соціальні параметри диференціації та забезпечення стратегій аграрних підприємств РФ Бруханський, СК Шандрук Науковий вісник Полісся, 247-252, 2016 | 15 | 2016 |
Діагностика загальної обдарованості С Шадрук Рідна школа, 61-62, 1995 | 12 | 1995 |
Принципи побудови теоретичної моделі розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів СК Шандрук Психологія і суспільство, 83-89, 2015 | 11 | 2015 |
Психологічні особливості розвитку професійної креативності майбутніх фахівців соціогуманітарного профілю АВ Фурман, СК Шандрук Режим доступу: http://ir. nmu. org. ua/bitstream/handle/123456789/2688/% D1 …, 2013 | 11 | 2013 |
Роль готовності до професійної діяльності у розвитку творчих здібностей майбутніх практичних психологів СК Шандрук Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2015 | 10 | 2015 |
Формування готовності психолога–практика до консультативної взаємодії на основі особистісно–акмеосинергетичного підходу НВ Гаркавенко, ІІ Солійчук, ЯВ Чаплак Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2011 | 10 | 2011 |
Освітня модель професійного становлення особистості практичного психолога СК Шандрук Актуальні проблеми психології, 92-97, 2015 | 9 | 2015 |
Теоретико-методологічні основи особистісно-орієнтованої освіти СК Шандрук, ТП Одобецька Теорія і практика особистісно-орієнтованої освіти (1 частина): матеріали …, 2003 | 9 | 2003 |
Соціема як евристичний концепт загальної соціологічної теорії А Фурман, С Шандрук Психологія і суспільство, 57-74, 2013 | 7 | 2013 |
Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання О Дусавицький Психологія і суспільство, 160-166, 2009 | 7 | 2009 |
Професійно значущі утворення особистості психолога як умова ефективності творчої діяльності СК Шандрук ScienceRise 7 (1 (12)), 66-70, 2015 | 6 | 2015 |
Тренінг як психодидактичний засіб розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів СК Шандрук Технології розвитку інтелекту, 2015 | 6 | 2015 |