Підписатись
Наталія Кузьо
Наталія Кузьо
старший викладач кафедри маркетингу і логістики НУ "Львівська
Підтверджена електронна адреса в polynet.lviv.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дослідження розвитку туризму в Україні в умовах кризи
НС Косар, НЄ Кузьо
Актуальні проблеми економіки, 115-125, 2016
242016
Стратегії розвитку пивоварних компаній в Україні
НЄ Кузьо, НС Косар, НР Кубрак
Економіка та держава, 110-114, 2020
142020
Дослідження ринку хліба та хлібобулочних виробів України та обґрунтування товарних інновацій виробників на ньому
НЄ Кузьо, НС Косар, МГ Пагута
Економіка і суспільство 12, 284-291, 2017
132017
Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку
ЛА Мороз, НС Косар, НЄ Кузьо
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2018
102018
Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми
НЄ Кузьо, НС Косар, ІІ Мельниченко
Маркетинг і цифрові технології 5 (1), 27-41, 2021
92021
Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні
НС Косар, НЄ Кузьо
Актуальні проблеми економіки, 97-109, 2016
82016
Концепція холі стичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
НС Косар, ТВ Сарапін, НЄ Кузьо
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2013
82013
Підвищення іміджу виробників пива в системі управління їх маркетинговою діяльністю
НС Косар, ЮТ Савченко, НЄ Кузьо
Економіка та держава, 98-103, 2021
72021
Стратегії розвитку молокопереробних підприємств України у сучасних умовах
НС Косар, НЄ Кузьо, ІІ Білик
Агросвіт, 14-20, 2016
72016
Інформаційне забезпечення процесу моделювання ланцюга поставок
НЄ Кузьо, АІ Чухрай
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
72008
Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок торговельних мереж України
НЄ Кузьо, НС Косар, БЄ Дуднік
Глобальні та національні проблеми економіки, 426-431, 2018
62018
Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні
НЄ Кузьо, НС Косар
Сумський державний університет, 2017
62017
Моделювання логістичного ланцюга поставок
НЄ Кузько
Вісник Національного університету" Львівська політехніка, 94-98, 2005
62005
Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення
НС Косар, НЄ Кузьо, ТА Сулим
Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми …, 2020
52020
Комплекс маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності комерційних банків України у сучасних умовах
НС Косар, НЄ Кузьо, ІІ Білик
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер.: Економіка, 67-73, 2019
52019
Напрями втілення інновацій у маркетингову діяльність комерційних банків України у сучасних умовах
NS Kosar, NY Kuzo
Economics and Law, 143-150, 2018
52018
Протиріччя використання концепції холістичного маркетингу в діяльності маркетингових агентств
НС Косар, НЄ Кузьо, ЛВ Мастеляк
Економіка і суспільство, 386-394, 2018
52018
Дослідження ринку органічних продуктів харчування України та напрями підвищення їх конкурентоспроможності
НЄ Кузьо, НС Косар
Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка", 2016
5*2016
Обґрунтування напрямів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в умовах кризи
ЄВ Крикавський, НС Косар, НЄ Кузьо
Технологический аудит и резервы производства 5 (2 (19)), 62-68, 2014
52014
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ
НЄ Кузьо, НС Косар
Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп., 84, 2019
42019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20