Зменшення втрат електроенергії в тяговій мережі постійного струму шляхом вибору раціональної дислокації тягових навантажень КО Калашников, КА Калашников Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного …, 2014 | 4 | 2014 |
Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць ДО Босий, ДА Босый, КО Калашников, КА Калашников ТОВ" Цифрова типографія", Харків, 2014 | 3 | 2014 |
Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць ВГ Кузнецов, ДО Босий, КО Калашников Электрификация транспорта, 2013 | 2 | 2013 |
Визначення показників потоку поїздiв, які обмежують пропускну спроможність дільниці за умовами електропостачання ВГ Кузнецов, ВГ Кузнецов, ГЯ Мозолевич, ГЯ Мозолевич, ... НГУ, 2011 | 1 | 2011 |
Traffic management to reduce operating costs of electrified railways ВГ Кузнецов, ДО Босий, КО Калашников Electrification of Transport, 71-79, 2013 | | 2013 |
Определение оптимальной дислокации поездов между тяговыми подстанциями по критерию минимума потерь мощности в тяговой сети ВГ Кузнецов, ВГ Кузнецов, КА Калашников, КО Калашников НТУ" ХПИ", 2013 | | 2013 |
Modernized method of train schedule plotting taking into account energy losses КО Калашников Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 2 (8 (62)), 4-8, 2013 | | 2013 |
Дослідження залежності втрат потужності в тяговій мережі від показників нерівномірності потоку потягів ВГ Кузнецов, ВГ Кузнецов, КА Калашников, КО Калашников ДНУЗТ, 2011 | | 2011 |
Дослідження показників транспортного потоку на електрифікованій дільниці для визначення раціональних режимів системи тягового електропостачання ВГ Кузнецов, ВГ Кузнецов, КО Калашников, КА Калашников Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті, 2010 | | 2010 |