Підписатись
Шульгіна Людмила Михайлівна /  Liudmila Shulgina /  Шульгина Людмила Михайловна
Шульгіна Людмила Михайлівна / Liudmila Shulgina / Шульгина Людмила Михайловна
National Technical University of Ukraine «Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute»
Підтверджена електронна адреса в library.kpi.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг підприємств туристичного бізнесу: монографія
ЛМ Шульгіна
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005
1582005
Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі
ОБ Чернега, ВВ Апопій, ЛМ Шульгіна, ІВ Балабанова
612010
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об’єктів комерційної нерухомості): монографія
ЛМ Шульгіна, МВ Лео
ЛМ Шульгіна, МВ Лео, 2011
562011
Брендинг: теорія та практика (на прикладі обєктів комерційної нерухомості): монографія
ЛМ Шульгіна
ЛМ Шульгіна, МВ Лео, 0
56*
Інноваційний розвиток підприємств: формування стратегій: монографія
ЛМ Шульгіна, ВВ Юхименко
К.: Univest PrePress, 2015
552015
Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства
ЛМ Шульгіна, ЛМ Шульгина, ВВ Юхименко, ВВ Юхименко
ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011
412011
Маркетинг підприємств туристичної галузі
ЛМ Шульгіна
Дисерт. на здобуття наукового ступеня д. екон. н./ЛМ Шульгіна.–К.: КНТЕУ, 2006
342006
Маркетингове управління туристичними підприємствами: монографія
ЛМ Шульгіна, МЛ Ткешелашвілі
ЛМ Шульгіна, МЛ Ткешелашвілі, 2, 2011
272011
Еволюція наукових поглядів щодо поняття споживча цінність товару
ЛМ Шульгіна, ВМ Мельничук
Маркетинг і менеджмент інновацій, 74-80, 2011
262011
Аналіз еко-орієнтованих видів туризму: їх відмінні та спільні риси
ЛМ Шульгіна, АІ Бондар
Маркетинг і менеджмент інновацій, 161-168, 2010
212010
Тенденції розвитку туристичного ринку України
ЛМ Шульгіна
Проблеми системного підходу в економіці.–2004.–Вип 7, 65-68, 2012
18*2012
Формування інфраструктури інформаційної підтримки прийняття рішень підприємства туристичної галузі
ЛМ Шульгіна
Маркетинг та логістика в системі менеджменту: VI Міжнар. наук.-практ. конф …, 2006
162006
Вдосконалення оцінки ефективності системи управління запасами на підприємстві
КЮ Голіков, ЛМ Шульгіна
Молодий вчений, 29-31, 2016
152016
Маркетинг підприємств туристичної галузі: дис. на здобуття наукового ступеня д-ра екон. наук: спец. 08.06. 01/Шульгіна Людмила Михайлівна
ЛМ Шульгіна
Київ. нац. торг.-ек. ун-т, 2006
14*2006
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму: монографія
ЛМ Шульгіна
К.: КНУДТ, 2014
122014
Маркетинг: Ситуативні творчі та контрольні завдання: Практикум
ОП Корольчук, ЛМ Шульгіна
К.: КНТЕУ, 2003
122003
Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств
ЛМ Шульгіна, В Гуляйко
К.: Univest PrePress, 2015
112015
Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства
ЛМ Шульгіна
Проблеми науки, 33-39, 2011
11*2011
Особливості фармацевтичного маркетингу: стратегічний аспект
ЛМ Шульгіна
Вісник бердянського університету менеджменту і бізнесу, 112-114, 2012
102012
Використання інструментів інтернету у просуванні інноваційного товару
ТВ Юхименко, ЛМ Шульгіна
НТУУ" КПІ", 2011
102011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20