Didactic games as student-friendly tools for learning hydraulics in a technical university’s undergraduate curriculum AV Liuta, AV Perig, MA Afanasieva, VM Skyrtach Industry and higher education 33 (3), 198-213, 2019 | 11 | 2019 |
Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students. AV Perig, NN Golodenko, VM Skyrtach, AG Kaikatsishvili European Journal of Contemporary Education 7 (4), 764-789, 2018 | 8 | 2018 |
Application of JModelica. org to teaching the fundamentals of dynamics of Foucault pendulum-like guided systems to engineering students AV Perig, AA Kostikov, VM Skyrtach, RR Lozun, AN Stadnik Інформаційні технології і засоби навчання, 151-178, 2017 | 8 | 2017 |
Recent postdigital transformations of undergraduate learning processes in the study of multidisciplinary materials science AV Perig, NN Golodenko, OV Lapchenko, VM Skyrtach, AA Kostikov, ... International Journal of Continuing Engineering Education and Life Long …, 2019 | 7 | 2019 |
Transformation of the concept" subject" in the clinical discourse of philosophical anthropology VM Skyrtach | 4 | 2018 |
Філософсько-клінічний дискурс ХХ століття АОК ВМ Скиртач, РС Мартинов Антропологічні виміри філософських досліджень, 17 - 23, 2016 | 3 | 2016 |
Буття людини у період культурної трансформації (репрезентація концепції Е. Дюркгейма) МВ Колінько, ВМ Скиртач Гілея: науковий вісник, 232-235, 2014 | 2 | 2014 |
Інформаційне суспільство: проблема концептуального обґрунтування ВМ Скиртач Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Філософія. Соціологія …, 2013 | 2 | 2013 |
Проблематизація суб’єкта у контексті співбуття іншого МВ Колінько, ВМ Скіртач Вісник Донецького національного університету, 1-2, 0 | 2 | |
Формування критичного мислення в процесі вивчення курсу «Соціально-політичні студії» у вищій школі В Скиртач, Р Мартинов Духовність особистості: методологія, теорія і практика 2 (2 (101)), 2021 | 1 | 2021 |
Концептуализация психически больного субъекта в антипсихиатрии В Скиртач Схiд, 121-125, 2014 | 1 | 2014 |
Феноменологічні стратегії дослідження психічно хворого суб'єкта В Скиртач Схід, 116-120, 2014 | 1 | 2014 |
Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі В Скиртач, О Періг Вища освіта України, 34-39, 2014 | 1 | 2014 |
Проблематизація суб’єкта в екзистенціальній філософії ВМ Скиртач Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Філософія. Соціологія …, 2012 | 1 | 2012 |
Проблеми й можливості електронного навчання «Філософії» ВМ Скиртач, РС Мартинов Технології електронного навчання 6, 56-60, 2022 | | 2022 |
Дискусії сучасної когнітивістики та філософії щодо природи патологічності суб'єкта V Skyrtach, H Diakovska, R Martynov Multiversum. Philosophical almanac 2 (2), 156-168, 2021 | | 2021 |
Materials extrusion-inspired engineering reflection of social pressure-induced environmental impact on academy community well-being AV Perig, AV Zavdoveev, VM Skyrtach, OD Kovalov, BA Arnout, ... Work 68 (2), 333-352, 2021 | | 2021 |
КЛІНІЧНИЙ ДИСКУРС ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ: БОРОТЬБА МЕТОДОЛОГІЙ ВМ Скиртач, В Недоступ Hileya: Scientific Bulletin/Gileya, 2020 | | 2020 |
Методичні вказівки до практичних занять із навчальної дисципліни «Філософія освіти і науки» ВМ Скиртач, ОГ Алієва, ГО Дьяковська, РС Мартинов [б. в.], 2020 | | 2020 |
Матеріали до практичних занять із навчальної дисципліни «Філософія освіти і науки» ВМ Скиртач, ОГ Алієва, ГО Дьяковська, РС Мартинов [б. в.], 2020 | | 2020 |