Подписаться
Тетяна Дружченко (Tetiana Druzhchenko)
Тетяна Дружченко (Tetiana Druzhchenko)
доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур, ННІ філології, КНУ імені Тараса Шевченка
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Методика диференційованого навчання англійського усного монологічного мовлення майбутніх юристів
ТП Дружченко
Дружченко Тетяна Петрівна, 2018
152018
Теорії міжкультурної комунікації як підґрунтя компетентнісного підходу до освіти
ТП Дружченко
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013
62013
Підсистема вправ та завдань для навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності Право на засадах диференційованого підходу
Т Дружченко
Педагогічні науки, 19-32, 2017
42017
Прецедентные тексты в межкультурной коммуникации и в учебном процессе
ТП Дружченко
Universum: психология и образование, 2, 2014
42014
Методические основы обучения студентов специальности" Право" английской устной монологической речи на принципах дифференцированного подхода
ТП Дружченко
Universum: психология и образование, 4-10, 2017
22017
Організація навчання англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу в умовах експерименту
Т Дружченко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 58-71, 2017
22017
Інтегроване навчання іноземній мові як засіб оптимізації професійної освіти майбутніх юристів
ТП Дружченко
Молодий вчений, 143-148, 2015
22015
Лінгвальні та екстралінгвальні особливості усного монологічного мовлення майбутніх правознавців
Т Дружченко
Молодь і ринок, 124-130, 2017
12017
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ УСНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФОЛЬКЛОРИСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС»
Т Дружченко
ARS LINGUODIDACTICAE, 44-58, 2023
2023
DEVELOPING READING SKILLS IN SECOND YEAR STUDENTS MAJORING IN SECONDARY EDUCATION IN A DISTANCE LEARNING ENVIRONMENT
Т Дружченко
ARS LINGUODIDACTICAE, 44-51, 2021
2021
ЦІЛІ ТА ЗМІСТ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ АНГЛІЙСЬКОГО УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Т Дружченко, О Ткаченко
ARS LINGUODIDACTICAE, 24-34, 2019
2019
НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ: З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОВИ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СХІДНА ФІЛОЛОГІЯ»
О Ткаченко, Т Дружченко
ARS LINGUODIDACTICAE, 57-64, 2019
2019
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАВО» НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
Т Дружченко
Ars Linguodidacticae, 76-82, 2018
2018
Англійська для юристів і комунікація
ЛВ Онучак, ТП Дружченко
Irpin, 2018
2018
ПОДСИСТЕМА УПРАЖНЕНИЙ И ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ АНГЛОЯЗЫЧНОМУ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННОМУ ГОВОРЕНИЮ СТУДЕНТОВ ЮРИДИЧЕСКИХ ФАКУЛЬТЕТОВ
ТП Дружченко
Молодий вчений, 402-407, 2016
2016
Підсистема вправ і завдань для навчання англомовного професійно-орієнтованого говоріння студентів юридичних факультетів
ТП Дружченко
Молодий вчений, 402-407, 2016
2016
ИНТЕГРИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ КАК СРЕДСТВО ОПТИМИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ БУДУЩИХ ЮРИСТОВ
ТП Дружченко
Молодий вчений, 143-148, 2015
2015
РОЛЬ АНГЛОМОВНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЮРИСТІВ
ТП Дружченко
Проблемы современного педагогического образования, 105-112, 2015
2015
Проблема педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у творчій спадщині філософів античності
ОГ Ткаченко
спец. 13.00. 01: захищена 25.05. 2010/Ткаченко Олена Геннадіївна, 2011
2011
Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини ХІХ ст.
ОГ Ткаченко
Педагогіка та психологія, 77-83, 2011
2011
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20