Методика диференційованого навчання англійського усного монологічного мовлення майбутніх юристів ТП Дружченко Дружченко Тетяна Петрівна, 2018 | 15 | 2018 |
Теорії міжкультурної комунікації як підґрунтя компетентнісного підходу до освіти ТП Дружченко Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013 | 6 | 2013 |
Підсистема вправ та завдань для навчання англійського усного монологічного мовлення студентів спеціальності Право на засадах диференційованого підходу Т Дружченко Педагогічні науки, 19-32, 2017 | 4 | 2017 |
Прецедентные тексты в межкультурной коммуникации и в учебном процессе ТП Дружченко Universum: психология и образование, 2, 2014 | 4 | 2014 |
Методические основы обучения студентов специальности" Право" английской устной монологической речи на принципах дифференцированного подхода ТП Дружченко Universum: психология и образование, 4-10, 2017 | 2 | 2017 |
Організація навчання англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу в умовах експерименту Т Дружченко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 58-71, 2017 | 2 | 2017 |
Інтегроване навчання іноземній мові як засіб оптимізації професійної освіти майбутніх юристів ТП Дружченко Молодий вчений, 143-148, 2015 | 2 | 2015 |
Лінгвальні та екстралінгвальні особливості усного монологічного мовлення майбутніх правознавців Т Дружченко Молодь і ринок, 124-130, 2017 | 1 | 2017 |
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ УСНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФОЛЬКЛОРИСТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» Т Дружченко ARS LINGUODIDACTICAE, 44-58, 2023 | | 2023 |
DEVELOPING READING SKILLS IN SECOND YEAR STUDENTS MAJORING IN SECONDARY EDUCATION IN A DISTANCE LEARNING ENVIRONMENT Т Дружченко ARS LINGUODIDACTICAE, 44-51, 2021 | | 2021 |
ЦІЛІ ТА ЗМІСТ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ АНГЛІЙСЬКОГО УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ Т Дружченко, О Ткаченко ARS LINGUODIDACTICAE, 24-34, 2019 | | 2019 |
НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ: З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОВИ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СХІДНА ФІЛОЛОГІЯ» О Ткаченко, Т Дружченко ARS LINGUODIDACTICAE, 57-64, 2019 | | 2019 |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАВО» НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ Т Дружченко Ars Linguodidacticae, 76-82, 2018 | | 2018 |
Англійська для юристів і комунікація ЛВ Онучак, ТП Дружченко Irpin, 2018 | | 2018 |
ПОДСИСТЕМА УПРАЖНЕНИЙ И ЗАДАНИЙ ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ АНГЛОЯЗЫЧНОМУ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННОМУ ГОВОРЕНИЮ СТУДЕНТОВ ЮРИДИЧЕСКИХ ФАКУЛЬТЕТОВ ТП Дружченко Молодий вчений, 402-407, 2016 | | 2016 |
Підсистема вправ і завдань для навчання англомовного професійно-орієнтованого говоріння студентів юридичних факультетів ТП Дружченко Молодий вчений, 402-407, 2016 | | 2016 |
ИНТЕГРИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ КАК СРЕДСТВО ОПТИМИЗАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ БУДУЩИХ ЮРИСТОВ ТП Дружченко Молодий вчений, 143-148, 2015 | | 2015 |
РОЛЬ АНГЛОМОВНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЮРИСТІВ ТП Дружченко Проблемы современного педагогического образования, 105-112, 2015 | | 2015 |
Проблема педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у творчій спадщині філософів античності ОГ Ткаченко спец. 13.00. 01: захищена 25.05. 2010/Ткаченко Олена Геннадіївна, 2011 | | 2011 |
Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини ХІХ ст. ОГ Ткаченко Педагогіка та психологія, 77-83, 2011 | | 2011 |