Подписаться
Олена Майборода
Олена Майборода
доцент кафедри маркетингу, Полтавський державний аграрний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене pdaa.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування системи показників оцінки економічної ефективності підприємств оптової торгівлі
ОВ Грінченко
Наукові праці ПДАА 1 (1 (4)), 87-91, 2012
3*2012
Організаційно-економічний механізм створення оптових продовольчих ринків
ОВ Грінченко
Вісник ПДАА, 7-12, 2011
22011
Сільськогосподарські інтегровані об'єднання в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
ОВ Накісько, ОВ Майборода
Харків, 2019
12019
Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів ринку плодовочевої продукції
ОВ Майборода
Харків, 2019
12019
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ В ІНФРАСТРУКТУРІ ТОВАРНОГО РИНКУ
ОВ Майборода
ХIV Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингове забезпечення …, 2022
2022
ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В СФЕРІ ПОСЛУГ
ОВ Майборода
EDITORIAL BOARD, 110, 2021
2021
Маркетингові аспекти ціноутворення в аграрному секторі
ОВ Майборода
2020
Фактори, що впливають на рух ціни в умовах ринкової економіки.
ОВ Майборода, АВ Кузьменко
Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез ХІІ Міжнародної …, 2020
2020
РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДООВОЧЕВОГО КОМПЛЕКСУ
ОВ Майборода
2019
MARKETING LOGISTIC BUSINESS MODEL OF VEGETABLE MARKET DUE TO ZONAL SPECIALIZATION
ОВ Майборода, ВВ Писаренко
2019
Маркетинговий механізм підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в аграрних підприємствах
ОВ Майборода
ХНТУСГ, 2019
2019
ПРОБЛЕМИ І АКТУАЛЬНІСТЬ СТВОРЕННЯ ОПТОВОГО РИНКУ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ОВ Майборода
Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез Х Міжнародної …, 2018
2018
Конкурентоспроможність плодоовочевої галузі. Сучасний стан та проблеми розвитку
ОВ Грінченко
Наукові праці Полтавської державної аграрної академії 1 (1 (4)), 78-84, 2014
2014
Маркетингові комунікації у сфері оптової торгівлі
ОВ Грінченко
Матеріали конференції професорсько-викладацького складу по результатах …, 2013
2013
Перспективи створення оптових ринків сільськогосподарської продукції
ОВ Грінченко
Матеріали конференції професорсько-викладацького складу за результатами …, 2012
2012
РОЛЬ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ОВ Майборода
2010
Актуальність створення оптових ринків сільськогосподарської продукції
ОВ Грінченко
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове …, 2009
2009
Ефективність логістичної системи в АПК
ОВ Грінченко
Матеріали конференції професорсько-викладацького складу по результатах …, 2008
2008
Актуальність регіональних аграрних центрів
ОВ Грінченко
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Формування …, 2008
2008
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
ВВ Писаренко, ОВ Майборода
Відповідальність за правильність наведених статистичних даних, фактів та …, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20