Follow
Ольга Краузе (Olga Krause)
Ольга Краузе (Olga Krause)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Verified email at tntu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Зовнішня трудова міграція населення України
ОІ Краузе
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
572010
Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економіки
О Краузе, Н Синькевич
Галицький економічний вісник 2 (81), 7-15, 2023
24*2023
Інтегровані маркетингові комунікації
О Краузе
Соціально-економічні проблеми і держава, 2008
21*2008
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки», https …, 2022
192022
Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
ОІ Краузе
Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя, 2011
132011
Концепція змішаного регулювання зайнятості населення
ОІ Краузе
Актуальні проблеми економіки, 167-172, 2004
132004
Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання
О Краузе
Наука й економіка, С. 100-106, 2009
102009
СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Галицький економічний вісник 77 (№ 4), 94-102, 2022
92022
Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Галицький економічний вісник, 81-90, 2022
92022
Соціальна відповідальність суб’єктів ринку праці
О Краузе, Н Юрик
Електронне наукове видання «Публічне адміністрування та національна безпека». 4, 2023
82023
Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету
НМ Голда, ОІ Краузе
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018, 2018
52018
Маркетингові дослідження поведінки споживача
О Краузе
Міжнародна науково-практична конференція «ОСББ: досвід, виклики, перспективи …, 2017
5*2017
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
52017
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
52013
Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу
О Краузе, І Піняк
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2021
42021
Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки
Н Шведа, О Краузе
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2023
32023
Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства
О Краузе
Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин …, 2021
32021
Дослідження та формування механізму продажу
НМ Голда, ОП Бурліцька, ОІ Краузе
Галицький економічний вісник 68 (1), 166-173, 2021
32021
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
32019
Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів
О Краузе, К Юлія, І Піняк
Регіональна економіка та управління, 72-75, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20