Підписатись
Гриневич Лілія Михайлівна
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Наукова освіта як основа формування інноваційно компетентності в умовах цифрової трансформації суспільства
ЛМ Гриневич, НВ Морзе, МА Бойко
Інформаційні технології і засоби навчання 77 (3), 1-26, 2020
522020
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи
ЛМ Гриневич, О Елькін, С Калашнікова, І Коберник, В Ковтунець, ...
Міністерство освіти і науки України, Україна, 2016
282016
Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem
L Hrynevych, N Morze, V Vember, M Boiko
Educational Technology Quarterly, 1-22, 2021
272021
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину
Л Гриневич, Л Ільїч, Н Морзе, В Прошкін, І Шемелинець, К Линьов, ...
Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020
192020
Нова українська школа: основи Стандарту освіти
ЛМ Гриневич, В Бриндза, ОІ Ляшенко, Р Шиян, П Хобзей, АІ Терещук
172016
Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки
ЛМ Гриневич
Український педагогічний журнал, 2022
162022
Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти.
ЛМ Гриневич, НВ Морзе, ВП Вембер, МА Бойко
Інформаційні технології і засоби навчання 83 (3), 1-25, 2021
112021
Transparency in education in Eastern Europe
A Plikšnys, S Kopincka, L Hrynevych, C Palicarsky
Open Society Institute, 2009
102009
Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study
N Morze, R Makhachashvili, L Varchenko-Trotsenko, L Hrynevych
Digital humanities workshop, 96-102, 2021
62021
Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics
LLKVVP L. M. Hrynevych
Journal of Physics: Conference Series, 2022
52022
Quality of Education and Innovation-Driven Development: the New Ukrainian School Reform in the context of global trends
VG Kremen, L Hrynevych, VI Lugovyi, ZV Talanova
Science and innovation 18 (1), 29-43, 2022
42022
STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils
NMRVVP L. M. Hrynevych, L. L. Khoruzha
Journal of Physics: Conference Series, 2022
42022
Формування цифрової компетентності у школі: кадрові виклики і відповіді для України
В Кремень, ЛМ Гриневич, В Луговий, Ж Таланова
Український педагогічний журнал, 6-28, 2021
42021
Priority areas for educational reform in Ukraine
L Hrynevych
Labor et Educatio, 81-92, 2015
42015
Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи
ЛМ Гриневич
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 25-33, 2021
32021
Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war
I Vorotnykova, N Morze, L Hrynevych
22023
Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming
BI Palamar, L Hrynevych, L Khoruzha, M Bratko, SP Palamar, OO Muzyka, ...
Wiadomości Lekarskie Medical Advances 75 (4), 778-785, 2023
22023
Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія
НВ Морзе, ЄМ Смирнова-Трибульська, МА Бойко, ОП Буйницька, ...
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021
22021
The New Ukrainian school reform: Achievements, developments and challenges
L Hrynevych, O Linnik, J Herczyński
European Journal of Education 58 (4), 542-560, 2023
12023
Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа"
СІП Гриневич Л. М., Ліннік О. О.
Освіта та розвиток обдарованої особистості 2 (85), 28-34, 2022
12022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20