Підписатись
Грибань Галина Віталіївна; Галина Віталіївна Грибань; Halyna Hryban
Грибань Галина Віталіївна; Галина Віталіївна Грибань; Halyna Hryban
науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
Підтверджена електронна адреса в ispukr.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психологічні передумови оволодіння лексичною семантикою молодшими школярами із ТПМ
ГМ Грибань
Теорія та практика сучасної логопедії: Зб. наук. праць: Вип 4, 38-49, 0
6
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
32021
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ОО Аркадьєва, ГВ Грибань
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018
32018
Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення («Корекція мовлення»)
ООА Людмила Іванівна Трофименко, Валентина Михайлівна Ільяна, Зоряна ...
Міністерство освіти і науки України, 2016
2*2016
Програма з корекційно - розвиткової роботи для підготовчого , 1 - 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення …
ООА Людмила Іванівна Трофименко, Валентина Михайлівна Ільяна, Зоряна ...
Міністерство освіти і науки України, 2016
22016
Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з дислалією в освітньому процесі
Г Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 9-21, 2022
12022
Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики і подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник
ЕА Данілавічютє, ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЮВ Рібцун, ЗС Мартинюк, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022
12022
Діагностика визначальних ланок мовленнєвого розвитку як одного з показників готовності до оволодіння писемним мовленням школярів з особливими освітніми потребами
В Ільяна, Г Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (15), 101-113, 2019
12019
Сучасне програмово-методичне забезпечення розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення
Г Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (14), 47-52, 2018
12018
Дислалія: підтримка дитини з особливими мовленнєвими потребами в освітньому середовищі: навч.-метод. посіб.
ГВ Грибань
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2023
2023
Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією
ГВ Грибань
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2023
2023
Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник
ЕА Данілавічютє, ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЮВ Рібцун, ЗС Мартинюк, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022
2022
Особливості формування усного мовленнєвого висловлювання у дітей з різними формами дислалії
Г Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 23-37, 2021
2021
Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
2021
Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення
ГВ Грибань
Симоненко ОІ, 2019
2019
Особливості навчально-методичного забезпечення формування знань про дієслово в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення
ГВ Грибань
Проблеми сучасного підручника, 102-109, 2016
2016
Особенности учебно-методического обеспечения формирования знаний о глаголе у младших школьниковс тяжелыми нарушениями речи
ГВ Грибань
Проблеми сучасного підручника, 102-109, 2016
2016
Психолінгводидактичне підґрунтя опанування знань про дієслово молодшими школярами із ТПМ
ГВ Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 45-49, 2015
2015
Методика діагностики стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
ГВ Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 38-43, 2014
2014
До питання визначення стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
ГВ Грибань
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 75-81, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20