Психологічні передумови оволодіння лексичною семантикою молодшими школярами із ТПМ ГМ Грибань Теорія та практика сучасної логопедії: Зб. наук. праць: Вип 4, 38-49, 0 | 6 | |
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021 | 3 | 2021 |
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ОО Аркадьєва, ГВ Грибань Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018 | 3 | 2018 |
Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення («Корекція мовлення») ООА Людмила Іванівна Трофименко, Валентина Михайлівна Ільяна, Зоряна ... Міністерство освіти і науки України, 2016 | 2* | 2016 |
Програма з корекційно - розвиткової роботи для підготовчого , 1 - 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення … ООА Людмила Іванівна Трофименко, Валентина Михайлівна Ільяна, Зоряна ... Міністерство освіти і науки України, 2016 | 2 | 2016 |
Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з дислалією в освітньому процесі Г Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 9-21, 2022 | 1 | 2022 |
Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики і подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник ЕА Данілавічютє, ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЮВ Рібцун, ЗС Мартинюк, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022 | 1 | 2022 |
Діагностика визначальних ланок мовленнєвого розвитку як одного з показників готовності до оволодіння писемним мовленням школярів з особливими освітніми потребами В Ільяна, Г Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (15), 101-113, 2019 | 1 | 2019 |
Сучасне програмово-методичне забезпечення розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення Г Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (14), 47-52, 2018 | 1 | 2018 |
Дислалія: підтримка дитини з особливими мовленнєвими потребами в освітньому середовищі: навч.-метод. посіб. ГВ Грибань Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2023 | | 2023 |
Стратегія визначення і подолання труднощів у навчальній діяльності дітей з дислалією ГВ Грибань Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2023 | | 2023 |
Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник ЕА Данілавічютє, ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЮВ Рібцун, ЗС Мартинюк, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022 | | 2022 |
Особливості формування усного мовленнєвого висловлювання у дітей з різними формами дислалії Г Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 23-37, 2021 | | 2021 |
Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021 | | 2021 |
Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення ГВ Грибань Симоненко ОІ, 2019 | | 2019 |
Особливості навчально-методичного забезпечення формування знань про дієслово в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення ГВ Грибань Проблеми сучасного підручника, 102-109, 2016 | | 2016 |
Особенности учебно-методического обеспечения формирования знаний о глаголе у младших школьниковс тяжелыми нарушениями речи ГВ Грибань Проблеми сучасного підручника, 102-109, 2016 | | 2016 |
Психолінгводидактичне підґрунтя опанування знань про дієслово молодшими школярами із ТПМ ГВ Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 45-49, 2015 | | 2015 |
Методика діагностики стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення ГВ Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 38-43, 2014 | | 2014 |
До питання визначення стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення ГВ Грибань Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 75-81, 2013 | | 2013 |