Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі: підручник ГВ Сухорукова, ОО Дронова, НМ Голота, ЛА Янцур К.: Видавничий Дім «Слово 3, 2010 | 190 | 2010 |
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів НМ Голота Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2000 | 43 | 2000 |
Програма розвитку конструктивних здібностей дітей дошкільного віку «ЛЕГО-конструювання» ТВ Пеккер, НМ Голота, ОП Терещенко, ІЮ Резніченко ТВ Пеккер, НМ Голота, ОП Терещенко, ІЮ Резніченко–К, 2010 | 24 | 2010 |
Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової школи НМ Голота Вихователь-методист дошкільного закладу, 50-54, 2012 | 12 | 2012 |
Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом НМ Голота Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології., 219-227, 2015 | 10 | 2015 |
Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect SP Palamar, LA Nazarenko, HO Vaskivska, LL Nezhyva, NN Golota, ... Wiadomości Lekarskie 73 (12), 2657-2664, 2020 | 8 | 2020 |
Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці НМ Голота Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016 | 8 | 2016 |
Підготовка вихователів до застосування комп’ютерних технологій у сучасному ДНЗ Н Голота на Міжнар. наук.-практ. конф. Сучасне дошкілля: реалії та перспективи, 249-252, 2008 | 8 | 2008 |
Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку НМ Голота Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики: матеріали Всеукр …, 2014 | 7 | 2014 |
Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн НМ Голота Вісник психології і педагогіки, 2014 | 7 | 2014 |
Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів НМ Голота Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 47-53, 2022 | 6 | 2022 |
Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу N Golota, A Karnaukhova Continuing Professional Education: Theory and Practice, 35-41, 2020 | 6 | 2020 |
Ознайомлення з простором та часом як передумова розвитку творчості в дошкільному дитинстві НМ Голота Молодий вчений, 93-97, 2017 | 6 | 2017 |
Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі НМ Голота Освітній простір України, 151-158, 2016 | 6 | 2016 |
Діалогічна взаємодія в освітньому процесі закладу дошкільної освіти як умова ефективного розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку НМ Голота, АВ Карнаухова International Science Journal of Education & Linguistics, 70-79, 2022 | 5 | 2022 |
Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу НМ Голота Науковий часопис НПУ ім. МП Драгоманова: Серія 17. Теорія і практика …, 2018 | 5 | 2018 |
Сучасні підходи до формування сенсорнопізнавальної компетентності дітей дошкільного віку НМ Голота, МА Машовець, ОГ Брєжнєва Materials of the XXХII–the International Science Conference «Actual problems …, 2021 | 4 | 2021 |
Formation of leadership qualities of future teachers of primary school in professional preparation НМ Голота Advances in Social Science, Education and Humanities Research 4th …, 2019 | 4 | 2019 |
Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти Н Голота, А Карнаухова Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 27-38, 2019 | 4 | 2019 |
Використання творів живопису при ознайомленні дітей 5-го року життя з об’єктами природи Н Голота, М Машовець, Ю Несен Interaction of society and science: problems and prospects 3, 257, 2021 | 2 | 2021 |