Голота Наталія / Holota Nataliia
Голота Наталія / Holota Nataliia
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі: підручник
ГВ Сухорукова, ОО Дронова, НМ Голота, ЛА Янцур
К.: Видавничий Дім «Слово 3, 2010
1152010
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів
НМ Голота
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2000
302000
Програма розвитку конструктивних здібностей дітей дошкільного віку «ЛЕГО конструювання»
ТВ Пеккер, НМ Голота, ОП Терещенко, ІЮ Резніченко
ЛЕГО-конструювання. К, 2010
62010
Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти
Н Голота
Вихователь-методист дошкільного закл, 50-54, 2012
42012
Підготовка вихователів до застосування комп’ютерних технологій у сучасному ДНЗ
Н Голота
на Міжнар. наук.-практ. конф. Сучасне дошкілля: реалії та перспективи, 249-252, 2008
42008
Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом
НМ Голота
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 219-227, 2015
32015
Ознайомлення з простором та часом як передумова розвитку творчості в дошкільному дитинстві
НМ Голота
Молодий вчений, 93-97, 2017
22017
Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини у школі
НМ Голота
ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2016
22016
Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці
Н Голота
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
22016
Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн
НМ Голота
Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] Педагогічний інститут …, 2016
22016
Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку
НМ Голота
Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики Матеріали …, 2014
22014
Особливості викладання фахового курсу «Порівняльна дошкільна педагогіка» як засобу формування професійної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс]
НМ Голота
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/old_jrn/soc_gum/vkmu/2012_3/Golota. pdf, 2012
22012
Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти
Н Голота, А Карнаухова
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 27-38, 2019
12019
СУЧАСНА МОДЕЛЬ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
М Машовець, Н Голота, А Карнаухова
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 21-27, 2020
2020
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ УЧАСНИКАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
N Golota, A Karnaukhova
НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА, 35-41, 2020
2020
Особливості інформаційно-правового статусу посадових осіб антикорупційних органів
Н Голота
ТНЕУ, 2019
2019
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ СУЧАСНИМИ СТУДЕНТАМИ КАТЕГОРІЙ ПРОСТОРУ Й ЧАСУ
НМ Голота
Young 60 (8.1), 2018
2018
Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу
Н Голота
НПУ імені МП Драгоманова, 2018
2018
Навчальна праця як засіб формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професії 62
СГ Кондратюк, ІЄ Товкач, АВ Карнаухова, ЛВ Гаращенко, ОЯ Ярич, ...
Young 43 (3.2), 2017
2017
ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ВОСПИТАТЕЛЕЙ К ФОРМИРОВАНИЮ ПРОСТРАНСТВЕННО-ВРЕМЕННЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
Н Голота
Педагогічний процес: теорія і практика, 52-57, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20