Follow
Diana Fayvishenko
Diana Fayvishenko
Other namesФайвішенко Діана Сергіївна, Файвішенко Д.С., Faivishenko Diana
State University of Trade and Economics
Verified email at knute.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Formation of brand positioning strategy
D Fayvishenko
Baltic Journal of Economic Studies 4 (2), 245-248, 2018
1042018
Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід
ДС Файвішенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 136-142, 2012
232012
Strategic management of brand positioning in the market
O Garachkovska, O Sytnyk, D Fayvishenko, I Taranskiy, OM Afanasieva, ...
212021
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу
ОВ Кендюхов, ДС Файвішенко
Актуальні проблеми економіки, 131-137, 2012
192012
Інновації і маркетинг–рушійні сили економічного розвитку
СМ Ілляшенко, ВВ Божкова, ЮА Дайновський, ОБ Жихор, ...
ТОВ" Друкарський дім" Папірус", 2012
142012
Branding as a social communication technology for managing consumer behavior
N Zykun, Y Zoska, A Bessarab, V Voronova, Y Kyiashko, D Fayvishenko
International Journal of Management (IJM) 11 (6), 1027-1037, 2020
132020
Бренд-менеджмент
ОВ Кендюхов
Донецьк: ДонНТУ 459, 8, 2013
132013
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки: монографія; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім
О Кендюхов, Д Файвішенко
Михайла Туган-Барановського. Донецьк: ДонНУЕТ, 2012
112012
Теоретичні основи стратегічного управління брендом
ДС Файвішенко
102019
Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу
ДС Файвішенко
Донецьк.–2001.–188 с, 2011
102011
Методичні засади оцінки ефективності брендингу
ОВ Кендюхов, АМ Шпарьова, ДС Файвішенко
Научные труды Донецкого национального технического университета. Серия …, 2010
92010
Методичні засади оцінки ефективності брендингу
ОВ Кендюхов, АМ Шпарьова, ДС Файвішенко
Научные труды Донецкого национального технического университета. Серия …, 2010
92010
Strategic brand management in the market
A Mazaraki, M Tarasiuk, Y Solonenko, O Galenko, M Lysyniuk, ...
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
72021
Social media as a new communication platform in the context of the information eco strategy
H Bryikhanova, V Zaitseva, I Gamova, D Fayvishenko
Journal of Information Technology Management 13 (Special Issue: Role of ICT …, 2021
72021
The concept of brand positioning
D Fayvishenko
Товари і ринки, 25–31-25–31, 2016
72016
Маркетингові аспекти розвитку дитячого бренда
ДС Файвішенко, ДС Кривоніс
Європейський вектор економічного розвитку.–2012.–Вип 1 (12), 188-194, 2012
72012
Strategic impact of innovations on enterprises financial state
D Fayvishenko, T Dubovyk, A Savchuk, T Romanchenko
Financial and credit activity: problems of theory and practice 4 (35), 411-417, 2020
62020
Managing consumer behaviour through social communications
N Zykun, Y Zoska, V Voronova, D Fayvishenko, Y Kyiashko, ...
Studies of Applied Economics 39 (3), 2021
52021
Новітні технології брендингу в умовах його інноваційного розвитку
ДС Файвішенко
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 152-155, 2011
52011
Digital transformation of corporate governance
М Зінюк, Н Дєєва, К Богатирьова, С Мельниченко, Д Файвішенко, ...
Financial and credit activity problems of theory and practice 5 (46), 300-310, 2022
42022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20