Підписатись
Ольга Вікарчук/Vikarchuk O.
Ольга Вікарчук/Vikarchuk O.
Доцент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Державного університету
Підтверджена електронна адреса в ztu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Концесія у трансформаційній економіці
ОІ Вікарчук
Київський національний університет імені Тараса Шевченка., 2006
192006
Основи економічної теорії: навч. посіб
АУ Уразов, ПВ Маслак, ІВ Саух
Київ: МАУП, 2005
172005
Еволюція формування інноваційної культури
ОІ Вікарчук
Сталий розвиток економіки, 310-314, 2013
102013
Інноваційний менеджмент в Україні як складова загальної системи управління підприємством
ОІ Вікарчук
Вісник Житомирського державного технологічного університету, 2010
102010
Інвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалу
ОІ Вікарчук
Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи, 2009
92009
Рекламний креатив: навчальний посібник
ОІ Вікарчук, ОО Калініченко, СМ Ніколаєнко, ІО Пойта
Житомир, 2021
72021
Rozvytok osvitnoho marketynhu v suchasnomu ukrainskomu suspilstvi [Development of educational marketing in modern Ukrainian society]
OI Vikarchuk, OO Kalinichenko, IO Poita
Economics 3, 46-52, 2016
72016
Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві
ОІ Вікарчук, ОО Калініченко, ІО Пойта
Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету, 248-250, 2016
72016
Інноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємства
ОІ Вікарчук
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2009
72009
Do marketing-related intangible assets affect the company's net income?
T Zavalii, O Vikarchuk, C Constantinou
Public Policy and Accounting, 3-14, 2022
52022
Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства
ОІ Вікарчук
Євенок ОО, 2017
52017
Утилізація твердих побутових відходів як основа сталого економічного розвитку
YU VIEDIENINA, L PETRUHNENKO, B VIELKIN
ВІСНИК, 47, 2019
42019
Фінансова грамотність–запорука успішного населення
ОО Калініченко, ОІ Вікарчук, СМ Ніколаєнко
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2019
42019
Сутність інноваційного потенціалу підприємства
ОІ Вікарчук, ІО Клімова
Економіка. Управління. Інновації, 2018
42018
Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції
ОІ Вікарчук
Сталий розвиток економіки, 61-66, 2016
42016
Innovatsiinyi menedzhment v Ukraini yak skladova zahalnoi systemy upravlinnia pidpryiemstvom [Innovative management in Ukraine as a component of the overall enterprise …
OI Vikarchuk
Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Ekonomichni …, 2010
42010
Інноваційні процеси економічного розвитку [Електронний ресурс]
ОІ Вікарчук
Електронне наукове фахове видання: зб. наук. праць, 108-118, 2008
42008
Теоретичні проблеми креативного менеджменту на засадах креативної освіти
ІВ Саух, ПЮ Саух, ОІ Вікарчук
Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference Kyoto, Japan, 2021
32021
Інноваційна культура як ідеологія управління діловою активністю підприємcтва
ОІ Вікарчук
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 33-40, 2013
32013
Функції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльності
ОІ Вікарчук
Економіка. Управління. Інновації., 2009
32009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20