Співвідношення розсудку і розуму як філософсько-педагогічна проблема: монографія ВС Возняк Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного …, 2008 | 62 | 2008 |
Метафизика рассудка и разума ВВ Степанович Саматас, 1994 | 31* | 1994 |
Допоміжні речовини та їх застосування в технології лікарських форм Ф Жогло, В Возняк, В Попович, Я Богдан Львів: Львів. держ. мед. ун-т, 1996 | 28 | 1996 |
Педагогическое мышление: направления, проблемы, риски ГГ Кравцов, ЕЕ Кравцова, ВТ Кудрявцев, ГВ Лобастов, ... Русское слово, 2015 | 14 | 2015 |
Контрапункт душі і духу: спроба тонального розпізнання ВВ Степанович Філософська та соціологічна думка., С. 75– 92, 1993 | 9 | 1993 |
Співвідношення розсудку і розуму: філософсько-педагогічний контекст. Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня д. філос. н ВС Возняк Львів, 2010 | 7 | 2010 |
Філософсько-педагогічні міркування ВВ Степанович Філософська і соціологічна думка., С. 201–224, 1996 | 7* | 1996 |
Проблема третього суб’єкта освітнього процесу В Возняк Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2011 | 6 | 2011 |
Спiввiдношення розсудку i розуму як фiлософсько-педагогiчна проблема: Монографiя ВС Возняк | 6 | 2008 |
Мислення та уява ВВ Степанович Філософська та соціологічна думка., С. 170–210, 1995 | 6* | 1995 |
Метафізика розсудку і розуму: спроба несистематичної самокритики ВС Возняк К.: Самватас, 1994 | 6 | 1994 |
Розсудок. Розум. Повсякденність ВВ Степанович Філософська думка., С.3–22, 2099 | 5* | 2099 |
Діалектика: принцип всезагального зв’язку В Возняк Людинознавчі студії: збірник наукових праць. Серія «Філософія», 20-33, 2020 | 5 | 2020 |
Значення класичної діалектики для педагогіки В Возняк | 4 | 2021 |
Особенности диалектического понимания категории" развитие" В Возняк | 4 | 2017 |
Развитие как возвращение к себе ВС Возняк Мир Большого Алтая, 605-615, 2016 | 4 | 2016 |
Культура як “третій суб’єкт” освітнього процесу В Возняк, В Лімонченко Проблеми гуманітарних наук. Серія Філософія, 2014 | 4 | 2014 |
Способи входження філософського знання в тканину педагогічної теорії та педагогічних практик В Возняк, І Буцяк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2013 | 4 | 2013 |
Нове педагогічне мислення: істотні характеристики В Возняк Проблеми гуманітарних наук. Серія Філософія, 43-56, 2019 | 3 | 2019 |
Диалектика как логика нравственного отношения В Возняк Проблеми гуманітарних наук. Серія Філософія, 2018 | 3 | 2018 |