Підписатись
Прядко Любов Олексіївна
Прядко Любов Олексіївна
СумДПУ імені А.С. Макаренка, ННІПП, кафедра корекційної та інклюзивної освіти
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дидактичні основи навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку: метод. пос.[для студ. вищ. навч. закл.]
ЛО Прядко, ОО Фурман
Суми: РВВ СОІППО, 137-170, 2015
132015
Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби
ЛО Прядко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 444-450, 2014
112014
Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі
ЛО Прядко
82010
Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання: матеріали …
Л Прядко, О Фурман
Режим доступу: http://roippo. org. ua/activities/research/conferenc. php/376, 0
6
Особливості індивідуалізації навчання в інклюзивному навчальному закладі
ЛО Прядко
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 144-152, 2017
52017
Навчання та виховання дітей розладами аутичного спектру: методичнийпосібник
ЛО Прядко
Суми: НВВ СОІППО, 2016
52016
Актуальні проблеми диференційованого викладання в інклюзивному навчальному закладі
ЛО Прядко
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 340-348, 2016
22016
Шляхи забезпечення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Л Прядко
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 264-274, 2016
22016
НАУКОВО–ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЯКІ МАЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ …
ЛО Прядко
Ministry of Education and Science of Ukraine National Pedagogical Drahomanov …, 2015
22015
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГОКОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДІТЬМИ В РЕАБІЛІТАЦІЙНОМУ ЦЕНТРІ
ЛО Прядко
ǽȓȒȎȑȜȑȳȥțȳ țȎȡȘȖ: ȠȓȜȞȳȭ, ȳȟȠȜȞȳȭ, ȳțțȜȐȎȤȳȗțȳ ȠȓȣțȜșȜȑȳȴ, 267, 2010
22010
Аналіз вимог до надійності телекомунікаційної системи
ЛА Прядко, ОО Шебанов, ВВ Турупалов
ДонНТУ, 2009
22009
Оптимізація показників якості телекоммунікаційної мережі
ЛО Прядко, ВВ Турупалов
Інститут проблем моделювання в енергетиці, 2007
22007
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ІНСТИТУТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
ЛО Прядко
Inclusion and Diversity, 63-66, 2024
12024
Аспекти реалізації індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти
ЛО Прядко
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 210-219, 2019
12019
Проблема організації уроку в інклюзивному закладі освіти
ЛО Прядко
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 264-273, 2018
12018
Діяльність корекційного педагога реабілітаційного центру
ЛО Прядко
ББК 74.3 я73, 196, 2015
12015
Професійно-гуманістична спрямованість особистості як складова інклюзивної компетентності педагога
ЛО Прядко
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка …, 2014
12014
Застосування принципів виховної роботи АС Макаренка в теорії та практиці корекційної освіти
ЛО Прядко
12013
Стан методичної роботи в закладах корекційної освіти
НМ Басалюк
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2011
12011
Раціоналізація педагогічної практики в соціально-реабілітаційному центрі
ЛО Прядко
Редакційна колегія, 277, 2009
12009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20