Кафедра хореографії та художньої культури
Кафедра хореографії та художньої культури
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Підтверджена електронна адреса в udpu.org.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії
ЛМ Андрощук
Збірник наукових праць. Частина 2, 9-16, 2009
272009
Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю як процес всебічного виховання
С Куценко
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2014
132014
Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю
С Куценко
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 154-160, 2014
62014
Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти
Л Андрощук
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 292-300, 2016
52016
Еволюція хореографічного мистецтва як явища культури в контексті аналізу передумов відкриття хореографічно-педагогічних спеціальностей в вищих педагогічних навчальних закладах …
Л Андрощук
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 272-280, 2015
52015
Педагогічна майстерність майбутнього вчителя хореографії як гарант ефективності формування творчого потенціалу
СВ Куценко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2015
52015
Наукова діяльність кафедри як аспект професійної підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти
ЛМ Андрощук
Київ: Інститут модернізації змісту освіти МОН України, 2016
42016
Вплив естетичного виховання на формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю
С Куценко
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 241-248, 2013
42013
Організація самостійної роботи студентів-хореографів у процесі вивчення теорії і методики народно-сценічного танцю
СВ Куценко
МПП" Издательство" ІТ", 2014
32014
Позитивна мотивація майбутнього вчителя хореографії в процесі формування його творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю
СВ Куценко
32013
Використання творчих завдань у процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю
СВ Куценко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2013
32013
Жанрова різноманітність народно-сценічного танцю як засіб розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
С Куценко
Науковий збірник. Виходить 2 рази на рік. Заснований у 2010 році. Засновник …, 2010
32010
Аналіз наукових досліджень в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні
Л Андрощук
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 253-260, 2017
22017
Формирование индивидуального стиля деятельности будущего учителя хореографии
ЛМ Андрощук
Режим доступа httpmydisser. comrucatalogview23824612013. html, 2015
22015
Удосконалення форм позааудиторної мистецько-хореографічної діяльності студентів у контексті формування їх творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю
СВ Куценко
Молодий вчений, 39-44, 2015
22015
Встановлення давності настання смерті у ранньому посмертному періоді за суправітальною реакцією зіниць на дію пілокарпіну
ОМ Гуров, ІМ Козаченко, СВ Куценко, ДБ Гладких
Криминалистика и судебная экспертиза, 443-451, 2014
22014
Творчо-діяльнісний підхід до навчання в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
СВ Куценко
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2014
22014
Формирование творческого потенциала будущего учителя хореографии средствами народно-сценического танца
СВ Куценко
Сборники конференций НИЦ Социосфера, 178-185, 2014
22014
Підготовка майбутнього соціального педагога в рамках компетентнісного підходу
О Балдинюк
Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу Переяслав …, 2013
22013
Індивідуальний стиль діяльності педагога-хореографа як наукова проблема
ЛМ Андрощук
Народна освіта, 2013
22013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20