Підписатись
Вікторія Яцко, Вікторія Зеліч
Вікторія Яцко, Вікторія Зеліч
Uzhhorod National University
Підтверджена електронна адреса в uzhnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій та їх вплив на діяльність підприємства
ВВ Зеліч, СЮ Сойма, ВВ Криса
Інфраструктура ринку, 160-167, 2020
252020
Роль і місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємства
ВВ Зеліч
242017
Людський капітал в економічній системі сучасного суспільства: механізм формування, інвестиції та перспективи розвитку в Україні
СА Жуков, ВВ Зеліч, СЮ Сойма
Вестник экономической науки Украины, 105-109, 2019
52019
Холдинги як структуроутвоююча форма ведення міжнародного бізнесу в Україні
ВВ Зеліч
Глобальні та національні проблеми економіки.–2015.–Випуск 6, 64-69, 2015
52015
Ефективність використання природних ресурсів для досягнення конкурентних переваг в різних країнах світу.
ВВ Зеліч, АВ Агій
Науковий вісник Херсонського Державного Університету. Серія: Економічні …, 2014
52014
Етика бізнесу в умовах євроінтеграції
ОВ Зарічна, ВВ Зеліч
Видавничий дім «Гельветика», 2022
42022
ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОСУВАННІ КОМПАНІЇ THE USE OF PR-TECHNOLOGIES AS A MARKETING COMMUNICATIONS TOOL
ВВ Зеліч
Науково-виробничий журнал, 77, 2022
32022
Структура бар’єрів входу вітчизняних фірм в міжнародний бізнес
ВВ Зеліч
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 14-19, 2015
32015
Концептуальні підходи до оцінки якості життя: зарубіжний досвід і можливості його застосування у вітчизняній теорії та практиці
РС Шулла, МЯМ Попик, ВВ Зеліч
Бизнес Информ, 8-14, 2020
22020
The nature and models of cross-border cooperation and entrepreneurship in the context of European integration.
VV Zelic
22016
Сучасні реалії економічного розвитку та співробітництва між Україною та Польщею.
ВВ Зеліч, СО Тітаренко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2016
22016
Аналіз тенденцій розвитку співробітництва з транскордонними партнерами України та Закарпаття у зовнішній торгівлі
ВВ Зеліч
Видавництво УжНУ" Говерла", 2015
22015
ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ
ВВ Зеліч, МЕ Матвеєв
Цифрова економіка та економічна безпека, 93-97, 2023
12023
Теоретико-методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід)
НЯ Слободян, ЯВ Дербеньова, ВВ Зеліч
Академічні візії, 2023
12023
Аналіз показників комунікативного менеджменту підприємства при здійсненні маркетингового аудиту
ВВ Зеліч, СМ Євтухова, ОЄ Гречаник
Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з …, 2021
12021
Цифровізація системи менеджменту підприємства в умовах глобалізаційних змін
ВВ Зеліч, ВФ Гарькава, МЕ Матвеєв
Ефективна економіка, 2023
2023
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
ММ Попик, РС Шулла, ВВ Зеліч
2020
SMM МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖАХ
ВВ Зеліч
Управління соціально-економічними трансформаціями господарських, 18, 2019
2019
РОЛЬ КOРПOРАТИВНOЇ КУЛЬТУРИ НА СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
ВВ ЗЕЛІЧ, ВВ ПОПИК
Управління соціально-економічними трансформаціями господарських, 22, 2019
2019
Теоретичні засади здійснення транскордонного співробітництва підприємств
ВВ Зеліч
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20