Використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів-філологів ОС Кабанська, ВП Пліс, ДВ Стрельченко Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2019 | 10 | 2019 |
Роль педагогічного прогнозування у професійній діяльності вчителя ОС Кабанська Збірник наукових праць "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і …, 2010 | 6 | 2010 |
Оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування у процесі поза аудиторної навчальної діяльності ОС Кабанська Педагогіка та психологія, 23-28, 2010 | 4 | 2010 |
Групові форми навчання в історії педагогічної думки ГВ Дейниченко, ТІ Дейніченко, ОС Кабанська Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2020 | 3 | 2020 |
Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики ОС Кабанська Збірник наукових праць, 4 сторінки, 2015 | 3 | 2015 |
Науково-методичне забезпечення формування прогностичних умінь у майбутніх учителів ОС Кабанська Педагогіка та психологія, 72-78, 2014 | 3 | 2014 |
Аксіологічні детермінанти професійної підготовки майбутніх учителів НО Ткачова, ОС Кабанська Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології, 430-433, 2013 | 3 | 2013 |
Технологічні аспекти викладання «Загальної педагогіки»(модуль «Освіта та виховання в мультикультурному середовищі») ВМ Білик, ОС Кабанська, ВЛ Ялліна Теорія та методика навчання та виховання, 7-17, 2023 | 1 | 2023 |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ГВ Дейниченко, ОД Чібісов, ОС Кабанська Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2022 | 1 | 2022 |
До питання класифікації мультимедійних технологій навчання АС Ткачов, ОС Кабанська, ВП Власова Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2022 | 1 | 2022 |
Педагогічна практика у закладах загальної освіти–простір формування професійних компетентностей майбутнього вчителя ГА Кабанська, ОС Кабанська, ОВ Мельникова Теорія та методика навчання та виховання, 88-96, 2021 | 1 | 2021 |
Різновиди групових форм навчання ГВ Дейниченко, ОС Кабанська, ЮД Табачник Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2021 | 1 | 2021 |
Стимулювання мотивації майбутніх учителів до оволодіння вміннями педагогічного прогнозування як умова їх успішного формування ОС Кабанська Педагогіка та психологія, 135-143, 2015 | 1 | 2015 |
Обґрунтування технології формування педагогічного прогнозування майбутніх учителів й аналіз результатів її впровадження ОС Кабанська, НО Ткачова Теорія та методика навчання та виховання, 67-75, 2011 | 1 | 2011 |
Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування ОС Кабанська Державний заклад" Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2009 | 1 | 2009 |
Виховна робота у вищому навчальному закладі як педагогічна проблема ОС Кабанська, ОЛ ВЕРОВСЬКА | 1 | |
ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ДОСЛІДЖЕННЯХ ПИТАНЬ ДИТИНСТВА І ДИТЯЧОГО РОЗВИТКУ С Лупаренко, О Кабанська Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2024 | | 2024 |
НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МАГІСТРІВ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ О Кабанська СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СВІТІ, 99, 2023 | | 2023 |
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАРУБІЖНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ ОА Бойко, ОС Кабанська, МЮ Кривко Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2023 | | 2023 |
Підготовка майбутнього педагога до інноваційної діяльності ОЄ Гречаник, ОС Кабанська Scientific Collection «InterConf+», 2022 | | 2022 |