Творчі роботи на уроках української мови: Конструювання. Редагування. Переклад: Посібник для вчителів ВЯ Мельничайко К.: Рад. школа 223, 3, 1984 | 137 | 1984 |
Лінгвістика тексту в шкільному курсі української мови ВЯ Мельничайко За наук. ред. МС Вашуленка.—К.: Рад. шк, 1986 | 104 | 1986 |
Удосконалення змісту і методів навчання української мови ВЯ Мельничайко, МІ Пентилюк, ЛП Рожило К.: Рад. шк, 1982 | 88 | 1982 |
Методика вивчення української мови ОМ Біляєв, ВЯ Мельничайко К, 1987 | 51 | 1987 |
Аспекти лінгвістичного аналізу художнього тексту В Мельничайко Дивослово 9, 11-15, 1999 | 34 | 1999 |
Лінгвістичні основи викладання української мови в школі ВЯ Мельничайко Мовознавство і школа, 22-124, 1981 | 34 | 1981 |
Лінгвістичний аналіз художнього тексту: завдання і методи ВЯ Мельничайко Теорія і практика лінгвістичного аналізу художнього тексту.− Тернопіль …, 1997 | 27 | 1997 |
Методика вивчення української мови в школі ОМ Бєляєв, ВЯ Мельничайко, МІ Пентилюк, ГР Передрій, ЛП Рожило К.: Рад. школа, 1987 | 18 | 1987 |
Робота з граматичними синонімами на уроках української мови в IV–VІІІ класах: посібник ВЯ Мельничайко К.: Рад. шк, 1975 | 14 | 1975 |
Творчі роботи на уроках української мови. Посібник для вчителів ВЯ Мельничайко К.: Радянська школа, 1984 | 11 | 1984 |
Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів О Кулик Педагогічний процес: теорія і практика, 114-119, 2017 | 10 | 2017 |
Українська мова. Письмовий екзамен. Як уникнути помилок ВЯ Мельничайко Тернопіль:«Навчальна книга–Богдан, 1998 | 10 | 1998 |
Види мовного розбору ВЯ Мельничайко Українська мова: довідник. Тернопіль: Богдан, 1997 | 10 | 1997 |
Мовний розвиток особистості: завдання і засоби В Мельничайко Мовна освіта в контексті завдань української середньої і вищої школи …, 1995 | 10 | 1995 |
Уроки рідної мови. 9 клас ЛМ Златів, ВЯ Мельничайко Тернопіль: Навчальна книга.–Богдан, 2003 | 9 | 2003 |
Елементи лінгвістичного аналізу художнього тексту на уроках мови ВЯ Мельничайко Дивослово 2, 15-18, 1998 | 9 | 1998 |
Мовленнєва компетентність–невід’ємна складова формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи О Гончарук Проблеми підготовки сучасного вчителя, 156-161, 2012 | 7 | 2012 |
Комунікативні параметри мовної особистості в освітньому дискурсивному просторі СЮ Пірошенко Педагогічний дискурс, 356-359, 2013 | 6 | 2013 |
Інтегрований підхід до роботи з текстом на уроках української мови ТЛ Груба Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 108-110, 2008 | 6 | 2008 |
Програма з методики української мови для вищих педагогічних навчальних закладів Т Донченко, В Мельничайко Українська мова і література в школі, 64-67, 2002 | 5 | 2002 |