Підписатись
Наталья Норицына, Наталія Норіцина
Наталья Норицына, Наталія Норіцина
ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана"
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова політика комунікацій
НІ Норіцина
К.: МАУП, 2003
1262003
Формування бізнес-моделі підприємства
ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, НВ Ревуцька, НВ Ревуцкая
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
272013
Інтелектуальні ресурси підприємства: охороноздатність та оцінювання
НІ Норіцина
Вісник МНТУ. Сер.: Економіка, 5, 2010
222010
Економічна безпека бізнесу
ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, ВМ Кузьомко, ВН Кузёмко, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
212011
Маркетингова товарна політика:[навч. посіб.]
НІ Норіцина
К.: НАУ, 2002
182002
Концептуальні основи формування бренду на українському ринку
НІ Норіцина
Актуальні проблеми економіки, 40-46, 2001
122001
Економіка підприємства
ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, ВГ Васильков, ВГ Васильков, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
82009
Екологічна безпека діяльності як індикатор соціальної відповідальності підприємства
НІ Норіцина
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
72012
Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства
Н Норіцина
Маркетинг в Україні, 41-43, 2007
62007
Технології інноваційного розвитку підприємств у контексті інституціоналізму
НП Гончарова, НП Гончарова, ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
42012
Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку підприємства
НІ Норіцина, НИ Норицына
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010
42010
Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу
НІ Норіцина
Актуальні проблеми економіки, 39-40, 2002
42002
Ефективні шляхи пошуку інноваційних ідей і рішень
СВ Козаченко, НІ Норіцина, НИ Норицына
Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, 2011
32011
Соціальна відповідальність бізнесу як фактор стабільного розвитку підприємства
НІ Норіцина, НИ Норицына
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
22010
Методи діагностики та оцінки інноваційного потенціалу підприємства
НІ Норіцина, ОМ Зельдін
Молодіжний економічний дайджест, 127-130, 2014
12014
ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА СЛІВ ІНШОМОВНОГО ПОХОДЖЕННЯ ЯК ОПТИМІЗУЮЧИЙ ФАКТОР У СЕРЕДОВИЩІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
А Егоршин, Т Лук’янець, Н Норіцина, Т Примак
Маркетинг майбутнього: виклики та реалії: Матеріали І міжнародної 2, 25, 2017
2017
Управління ефективністю функціонування і розвитку підприємств
ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, ІМ Рєпіна, ВП Кукоба, ВП Кукоба, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
2016
Управлінський контролінг
ГО Швиданенко, ГА Швиданенко, ОБ Бутнік-Сіверський, ...
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
2015
Бізнес-моделі інноваційного підприємництва
НІ Норіцина
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014
2014
Особливості продукції вітчизняних підприємств
НЛ Бакалова, НІ Норіцина, НЛ Бакалова, НИ Норицына
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20