Підписатись
Ірина Анатоліївна Бойко
Ірина Анатоліївна Бойко
Інші іменаIryna Boiko, Iryna Boyko, Ірина Бойко
доцент, НУХТ
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Корпоративне управління
ТЛ Мостенська, НС Скопенко, НА Шекмар, ІА Бойко
612010
Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості
ТЛ Мостенська, ІА Бойко, ІМ Болотіна, ОІ Драган, ІВ Євсєєва, ВІ Ємцев, ...
252011
Дослідження ризиків підприємств хлібопекарської галузі України
ІА Бойко
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2015
82015
Підходи до аналізу фінансових результатів підприємства
МВ Іванець, ІА Бойко
72014
Використання ресурсного підходу формування стратегії
ІА Бойко
Бойко, ІА Використання ресурсного підходу формування стратегії/ІА Бойко …, 2008
72008
Проблеми та перспективи розвитку страхового ринку в Україні
ІА Бойко
Режим доступу: http://nauka. ziffnet. info/3/boiko_i1. php, 0
5
Бюджетування та збалансована система показників як інструменти реалізації стратегії
ІА Бойко
42010
Формування гербологічного стану агроценозу короткої ротації Західного Лісостепу України
І Шувар, Г Корпіта, Б Бінерт, І Бойко
Вісник Львівського національного аграрного університету. Агрономія, 97-102, 2019
32019
Комбінування використання кейс-методу з іншими методами навчання
ІА Бойко
22015
Реалізація стратегії розвитку підприємств: проблеми та перешкоди
ІА Бойко
22009
Проблеми управління структурою капіталу вітчизняних підприємств
ІА Бойко
Бойко, ІА Проблеми управління структурою капіталу вітчизняних підприємств/ІА …, 2006
22006
Сутність та види точок контакту бренду зі споживачами
І Бойко, Н Скригун, Н Навроцький
Економіка та суспільство, 2024
12024
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства
МП Турчина, ІА Бойко, ОВ Тур
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління 21 (3 (52)), 249-263, 2022
12022
Види маркетингових споживчих ризиків під час купівлі продуктів харчування на онлайн-ринку
ЛВ Капінус, ІА Бойко
Економічний простір, 65-70, 2021
12021
ПСИХОЛОГІЧНІ ЕФЕКТИ СПРИЙНЯТТЯ ЦІНИ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ БРЕНДУ
НП Скригун, ІА Бойко, ДС Гайдуков
Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні …, 2021
12021
Сучасний стан і тенденції переробки твердих побутових відходів в Україні
ТГ Мостенська, ІА Бойко
12015
Використання методу таксономії для визначення рівня фінансового розвитку підприємства
ІА Бойко
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 56-65, 2014
12014
Сутність та види фінансової реструктуризації підприємств
IA Бойко
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 232-236, 2013
12013
Сучасні інструменти реалізації стратегії підприємств
ІА Бойко
12013
Стан та перспективи розвитку хлібопекарської галузі України
ІА Бойко
12012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20