Гаращенко Лариса Василівна
НазваПосиланняРік
Педагогічні умови застосування здоров’язбережувальних методик виховання в дошкільному закладі
ЛВ Гаращенко
ЗБІРНИК, 27, 2010
72010
Здоров’язбережувальні технології фізичного виховання дітей дошкільного віку: реалії та перспективи
Л Гаращенко
Вісник Інституту розвитку дитини. Вип 9, 0
5
Методики загартування в умовах дитсадка
Л Гаращенко
Дошкільне виховання, 16-20, 2010
32010
Організаційно-педагогічні умови реалізації здоров’язбережних методик виховання в роботі з дітьми дошкільного віку
ЛВ Гаращенко
URL: http://lib. mdpu. org. ua/nvsp/articles/2010/16_05. pdf, 0
3
Способи організації дітей на фізкультурному занятті: здоров’язбережувальний підхід/Лариса Гаращенко
Л Гаращенко
Дошкільне виховання, 9-12, 2013
22013
Організація взаємодії зі cтудентами бакалавріату в процесі вивчення дисциплін професійного напряму (обмін досвідом)
Л Гаращенко
Людинознавчі студії. Педагогіка, 74–83-74–83, 2016
12016
Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти
ЛВ Гаращенко
12015
Цінність здоров’я дітей дошкільного віку як чинник гуманістичного виховання
ЛВ Гаращенко
Педагогічний процес: теорія і практика, 29-37, 2013
12013
Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності
ЛВ Гаращенко
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2019
2019
Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти
ЛВ Гаращенко
2018
Оптимізація рухової активності дітей дошкільного віку під час проведення ранкової гімнастики
Л Гаращенко, І Данилова
Молодий вчений, 38-42, 2018
2018
День здоров`я як один із компонентів активного рухового режиму ЗДО: удосконалення змісту та педагогічного супроводу
Л Гаращенко, О Маркович
Молодий вчений, 42-47, 2018
2018
Формування еколого-природничої компетенції дітей дошкільного віку: здоров`язбережувальний підхід
Л Гаращенко, О Половіна
Молодий вчений, 47-53, 2018
2018
Рух+гра = рухлива гра, або як позбутися гіподинамії
Л Гаращенко, Г Бєлєнька
Вихователь-методист дошкільного закладу, 49-60, 2018
2018
Ранкова гімнастика від А до Я
Л Гаращенко, Г Бєлєнька
Вихователь-методист дошкільного закладу, 41-50, 2018
2018
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПОШУК МЕХАНІЗМІВ
ЛВ Гаращенко
Young 43 (3.2), 2017
2017
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Л Гаращенко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 271-279, 2017
2017
Сучасні підходи до розгляду теоретичних основ фізичного виховання дітей дошкільного віку
Л Гаращенко
Людинознавчі студії. Педагогіка, 54–63-54–63, 2017
2017
Огляд сучасних тенденцій у сфері фізичного виховання дітей дошкільного віку
ЛВ Гаращенко
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2015
2015
АНАЛІЗ ЗАВДАНЬ І ЗМІСТУ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ У СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
ЛВ Гаращенко
НАУКОВI ЗАПИСКИ Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 36, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20