Подписаться
Nataliya Lahotska
Nataliya Lahotska
Другие именаНаталія Лагоцька
Ph.D., Assoc. Prof., Business School of the Ukrainian Catholic University
Подтвержден адрес электронной почты в домене ucu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Стратегічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства
Р Окрепкий, Н Лагоцька
Сталий розвиток економіки, 283-289, 2015
622015
Уточнення змісту та актуальні принципи збутової політики підприємства
НЗ Лагоцька
Бізнес інформ, 302-306, 2014
592014
Маркетинговий аналіз/за ред. д. е. н., проф
Д Штефанич, О Братко, О Дячун, Н Лагоцька, Р Окрепкий
ДА Штефанича. Тернопіль: Економічна думка, 2011
352011
Маркетинговий аналіз
ЛНЗ Штефанич Д.А., Братко О.С., Дячун О.Д., Окрепкий Р.Б.
Тернопіль: Економічна думка ТНЕУ, 2012
21*2012
Нова парадигма маркетингу підприємства в умовах глобалізації
ЛНЗ Матвіїв М.Я., Сохацька О.М.
Тернопіль: ТНЕУ, 2013
18*2013
Сутність маркетингового аналізу товарної політики
ЛНЗ Братко О.С.
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 213-218, 2012
132012
Стратегічне маркетингове управління
О Сохацька, Н Лагоцька
Журнал європейської економіки 12 (1), 120-123, 2017
92017
Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин
МО Лагоцька Н.
Економічний аналіз, 236-240, 2013
82013
Уточнение содержания и актуальные принципы сбытовой политики предприятия
НЗ Лагоцкая
Бизнес Информ, 302-306, 2014
52014
Результативність та ефективність маркетингу: сутність понять та підходи до вибору показників
НЗ Лагоцька
Наука й економіка, 70-76, 2014
52014
Зміст, завдання та особливості маркетингу консалтингових послуг
НЗ Лагоцька
Вісник Донецького національного університету.–Сер. В.–Економіка і право, 227-235, 2007
52007
Концептуальний зміст маркетингу партнерських взаємовідносин
НЗ Лагоцька
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2009
42009
Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг
НЗ Лагоцька
32010
Знайти вихід: попит на послуги з антикризового консалтингу стабільно зростає
Н Лагоцька
Консалтинг в Україні, 20-23, 2008
22008
Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними
НЗ Лагоцька
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2011
12011
Мале і середнє підприємництво України як сфера діяльності консалтингових фірм
Н Лагоцька
12006
Уточнення понятійного апарату дослідження маркетингу консалтингових послуг та його значення в сучасних умовах
НЗ Лагоцька
Стратегія маркетингу, 87-94, 2006
12006
Створення інтернет-бренду підприємства у соціальних мережах
Б Канак, Н Лагоцька
Тернопіль, ТНЕУ, 2017
2017
Значення SMM-маркетингу у діяльності некомерційних організацій
Л Несторович, Н Лагоцька
Тернопіль, ТНЕУ, 2016
2016
Актуалізація моделі підприємницьких університетів
Н Лагоцька
ТНЕУ, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20