Підписатись
Світлана Едуардівна Генкал
Світлана Едуардівна Генкал
СумДПУ імені А.С. Макаренка, природничо-географічний, кафедра біології та методики навчання біології
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів
ГС Е.
ступ. канд. пед. наук: спец. 13.00. 09 «теорія навчання» / С.Е. Генкал, 2008
33*2008
Формування предметної компетентності в учнів профільних класів на уроках біології
СЕ Генкал
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 127-135, 2013
252013
Дидактичні можливості індивідуальних освітніх проектів учнів профільних класів
СЕ Генкал
Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця: Вінницький …, 2005
212005
Структурно-організаційна модель профільного навчання біології
СЕ Генкал
Науковий вісник Чернівецького університету. Зб. наук. пр.: Педагогіка та …, 2009
92009
Методичні засади продуктивного навчання біології учнів профільних класів: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
СЕ Генкал
Суми: видавничо-виробниче підприюмство «Мріѐ»(Genkal, SE (2013 …, 2013
82013
Особливості застосування індивідуальних освітніх проектів у профільних класах. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв
СЄ Генкал
Суми: СумДПУ ім. АС Макаренка, 2005
62005
Індивідуальні освітні проекти як засіб реалізації пізнавальних потреб учнів профільних класів
СЄ Генкал
Педагогічні науки: зб. наук. пр.–Суми: ДПУ ім. АС Макаренка, 200-206, 2005
62005
Самореалізація та самовизначення учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів
СЕ Генкал
Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця: Вінн. держ. пед …, 2004
62004
Організація продуктивного навчання як засобу формування біологічної компетентності учнів профільних класів
СЕ Генкал
СумДПУ імені АС Макаренка, 2021
52021
Структура біологічної компетентності учнів профільних класів
С Генкал
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 236-246, 2017
52017
Взаємозв’язок складових самостійної пізнавальної діяльності учнів як умова ефективності навчання
С Генкал
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2006
42006
Psychological and Pedagogical Features of the Organization of Collective Forms of Work in Different Age-Related Groups
A Prysiazhniuk, L., Genkal, S., Nadon, V., Tomchenko, M., Fomina, I., & Lytvyn
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 172-190, 0
4*
Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів біології
С Генкал
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 208-218, 2018
32018
Форми організації навчальної діяльності учнів профільних класів біологічного спрямування
СЕ Генкал
СумДПУ імені АС Макаренка, 2011
32011
Методологічні підходи до реалізації змісту біологічної освіти у профільних класах
С Генкал
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2010
32010
Якісна характеристика самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів/Педагогічні науки: Збірник наукових праць
СЕ Генкал
Ч. ІV.–Суми: Сум ДПУ ім. АС Макаренка, 2008
32008
Формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх учителів біології
С Генкал
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 89-99, 2018
22018
Дидактична модель проблематизації змісту біологічної профільної освіти
СЕ Генкал
СумДПУ імені АС Макаренка, 2017
22017
Methodological competence as the basis of fundamentalization of professional training of future teachers
ZYC S. E. Genkal
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Issue: 102 …, 2016
22016
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННАЯ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ БІОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
ГС Е.
Педагогічні науки: Збірник наукових праць, 75-84, 2009
2*2009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20