Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів ГС Е. ступ. канд. пед. наук: спец. 13.00. 09 «теорія навчання» / С.Е. Генкал, 2008 | 33* | 2008 |
Формування предметної компетентності в учнів профільних класів на уроках біології СЕ Генкал Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 127-135, 2013 | 25 | 2013 |
Дидактичні можливості індивідуальних освітніх проектів учнів профільних класів СЕ Генкал Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця: Вінницький …, 2005 | 21 | 2005 |
Структурно-організаційна модель профільного навчання біології СЕ Генкал Науковий вісник Чернівецького університету. Зб. наук. пр.: Педагогіка та …, 2009 | 9 | 2009 |
Методичні засади продуктивного навчання біології учнів профільних класів: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів СЕ Генкал Суми: видавничо-виробниче підприюмство «Мріѐ»(Genkal, SE (2013 …, 2013 | 8 | 2013 |
Особливості застосування індивідуальних освітніх проектів у профільних класах. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв СЄ Генкал Суми: СумДПУ ім. АС Макаренка, 2005 | 6 | 2005 |
Індивідуальні освітні проекти як засіб реалізації пізнавальних потреб учнів профільних класів СЄ Генкал Педагогічні науки: зб. наук. пр.–Суми: ДПУ ім. АС Макаренка, 200-206, 2005 | 6 | 2005 |
Самореалізація та самовизначення учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів СЕ Генкал Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця: Вінн. держ. пед …, 2004 | 6 | 2004 |
Організація продуктивного навчання як засобу формування біологічної компетентності учнів профільних класів СЕ Генкал СумДПУ імені АС Макаренка, 2021 | 5 | 2021 |
Структура біологічної компетентності учнів профільних класів С Генкал Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 236-246, 2017 | 5 | 2017 |
Взаємозв’язок складових самостійної пізнавальної діяльності учнів як умова ефективності навчання С Генкал Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2006 | 4 | 2006 |
Psychological and Pedagogical Features of the Organization of Collective Forms of Work in Different Age-Related Groups A Prysiazhniuk, L., Genkal, S., Nadon, V., Tomchenko, M., Fomina, I., & Lytvyn Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 172-190, 0 | 4* | |
Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів біології С Генкал Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 208-218, 2018 | 3 | 2018 |
Форми організації навчальної діяльності учнів профільних класів біологічного спрямування СЕ Генкал СумДПУ імені АС Макаренка, 2011 | 3 | 2011 |
Методологічні підходи до реалізації змісту біологічної освіти у профільних класах С Генкал Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2010 | 3 | 2010 |
Якісна характеристика самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів/Педагогічні науки: Збірник наукових праць СЕ Генкал Ч. ІV.–Суми: Сум ДПУ ім. АС Макаренка, 2008 | 3 | 2008 |
Формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх учителів біології С Генкал Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 89-99, 2018 | 2 | 2018 |
Дидактична модель проблематизації змісту біологічної профільної освіти СЕ Генкал СумДПУ імені АС Макаренка, 2017 | 2 | 2017 |
Methodological competence as the basis of fundamentalization of professional training of future teachers ZYC S. E. Genkal Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Issue: 102 …, 2016 | 2 | 2016 |
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННАЯ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ БІОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ГС Е. Педагогічні науки: Збірник наукових праць, 75-84, 2009 | 2* | 2009 |