Классификация квестов ИН Сокол Молодий вчений, 138-140, 2014 | 263 | 2014 |
Квест: метод чи технологія? ІМ Сокол Комп'ютер у школі та сім'ї, 28-31, 2014 | 92 | 2014 |
Использование квест-технологии для повышения ИКТ-грамотности педагогов ИН Сокол Концепт, 36-40, 2013 | 53 | 2013 |
Впровадження квест-технології в освітній процес: навчальний посібник ІМ Сокол Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд 87, 2013 | 41 | 2013 |
Підготовка вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної освіти ІМ Сокол Запоріжжя (Sokol, IM (2016). Preparation of teachers for the use of quest …, 2016 | 37 | 2016 |
Класифікація квестів ІМ Сокол Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2014 | 33 | 2014 |
Веб-квест як інноваційний метод формування творчої особистості ІМ Сокол Освіта та розвиток обдарованої особистості, 28-30, 2013 | 31 | 2013 |
Квест як сучасна інноваційна технологія навчання ІМ Сокол Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти …, 2013 | 28 | 2013 |
Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища СГ Литвинова, ОМ Спірін, МП Шишкіна, ЮГ Носенко ЦП «Компринт», 2015 | 23 | 2015 |
Классификация квестов//Молодий вчений.–2014.–№ 6 (09).–С. 138-140.–[Электронный ресурс] ИН Сокол Режим доступа: http://molodyvcheny. in. ua/files/journal/2014/6/89. pdf, 2018 | 12 | 2018 |
Віртуальні педагогічні спільноти як платформа для саморозвитку педагогічних працівників ІМ Сокол Молодий вчений, 100-103, 2014 | 9 | 2014 |
Подготовка учителей к внедрению квест-технологии ИН Сокол Дидактика XXI века: инновационные аспекты использования ИКТ в образовании 1 …, 2014 | 8 | 2014 |
Програма спецкурсу "Мережеві технології Web 2.0" (9-11 класи) ІМ Сопіна, ОР Аджимян Комп'ютер у школі та сім'ї, 44-48, 2013 | 6* | 2013 |
Технологія ВЕБ 2.0 ІМ Сокол Сайти, блоги, фотосервіси, карти знань/Сокол ІМ–К.: Шкільний світ, 2011 | 6 | 2011 |
Створення віртуального навчального середовища засобами сучасних Інтернет-сервісів КВ Телятник, ІМ Сокол Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 183-190, 2015 | 5 | 2015 |
Концептуальний зміст поняття «квест» СІ Миколаївна Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2014 | 5 | 2014 |
Веб 2.0. Сайти, блоги, фотосервіси, карти знань/Ірина Сокол ІМ Сокол К.: Шк. світ, 2011 | 5 | 2011 |
Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти ІМ Сокол, КВ Стадниченко Електронне наукове фахове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО …, 2021 | 3 | 2021 |
Організація віртуального освітнього процесу як невід’ємного компонента сучасної системи освіти МВ Давидовський, ІМ Сокол Інформаційні технології в освіті, 40-50, 2018 | 3 | 2018 |
Коли необхідно вчитись безпечному Інтернету ІМ Сокол Комп'ютер у школі та сім'ї, 28-29, 2012 | 3 | 2012 |