Підписатись
Олександра Арешенкова-Левченко
Олександра Арешенкова-Левченко
Кандидат філологічних наук, Криворізький державний педагогічний університет
Підтверджена електронна адреса в kdpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Комунікативно-прагматичні та стилістичні параметри рекламного тексту [монографія]
О Арешенкова
552018
Рекламний текст як функціональний різновид мовлення
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2014
332014
Мовностилістичні засоби увиразнення текстів медійної реклами
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2011
102011
Типи оцінок та мовні засоби їх вираження в рекламних текстах
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2012
82012
Неологізми як засіб увиразнення рекламних текстів
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2013
62013
Вплив на споживача як характерна комунікативнопрагматична ознака реклами
ОЮ Арешенкова
London University Press, 2014
52014
Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами.
О Areshenkova
Лінгвістичні студії, 62-65, 2016
42016
РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
О Арешенкова-Левченко
Журналістика та реклама: вектори взаємодії, 47-50, 2019
32019
Структури прямої адресації в текстах друкованої реклами
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2012
32012
Маніпулятивні технології як мовознавча проблема
О Арешенкова
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2012
22012
Модальні слова як стилістичний ресурс рекламного дискурсу
О Арешенкова-Левченко
Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні …, 2020
12020
Сучасні трактування поняття реклами та параметри її класифікації
ОЮ Арешенкова
Міжнародний гуманітарний університет, 2016
12016
Комунікативно-прагматичний потенціал ключових слів у рекламі
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2016
12016
Форми адресації в слоганах телевізійної реклами
О Арешенкова
Science and Education a New Dimension 2, Р. 85–87, 2013
12013
КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АКЦЕНТУВАЛЬНИХ ЧАСТОК У ТЕКСТАХ РЕКЛАМИ
ОЮ Арешенкова-Левченко
Philological science and education: transformation and development vectors 1 …, 2021
2021
Мовний вплив як складова рекламної комунікації
О Арешенкова-Левченко
Мова, література і культура: актуальні питання взаємодії, 7-9, 2020
2020
Реклама як специфічна форма комунікативного акту
О Арешенкова-Левченко
Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва …, 2020
2020
Функціонально-стилістичні різновиди рекламних текстів
ОЮ Арешенкова
2017
Бажальні речення як активатор комунікативно-прагматичної настанови рекламного повідомлення
ОЮ Арешенкова
Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного …, 2017
2017
Місце рекламних текстів у системі функціональних стилів
ОЮ Арешенкова
ББК 81.41 Л 43, 5, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20