Підписатись
Кафедра мистецьких дисциплін та методик їх викладання
Кафедра мистецьких дисциплін та методик їх викладання
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, кафедра теорії і методики
Підтверджена електронна адреса в kogpa.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Педагогічні основи формування художньо-естетичних інтересів школярів: Навч.-метод. посібник
ОН Дем’янчук
К.: ІЗМН 64, 1997
751997
Формування музично-естетичних інтересів учнів загальноосвітньої школи
ОН Дем’янчук
К.–1995, десерт. на здобут. наук. ступ докт. пед. наук.–368 с, 1995
491995
Проблеми художньо-естетичної освіти та виховання учнівської і студентської молоді в умовах національного відродження: Монографія
ОН Дем’янчук, ГІ Кутузова, ВС Петрович
Луцьк: Вежа, 2001
302001
Методика художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітньої школи
ОН Дем’янчук
К.: ІЗМН, 1996
211996
Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
ЛВ Соляр
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка …, 2018
132018
Естетичний інтерес як педагогічна проблема
ОН Дем’янчук
Педагогіка і психологія, 12-16, 1994
121994
Психолого-педагогічні проблеми естетичного виховання учнівської молоді/Олександр Ніканорович Дем’янчук
ОН Дем’янчук
К.: Вища шк, 1994
121994
Виховання моральної відповідальності студентів у позааудиторній діяльності
ІВ Ратинська
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 104-117, 2019
92019
Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики
ММ Томашівська
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім …, 2018
72018
Реалізація компетентнісного підходу в системі професійної освіти педагога
ОН Дем’янчук, ММ Томашівська
Сучасні педагогічні технології: зб. наук. пр. Відкритий міжнар. ун-т …, 2012
62012
Музично-естетичний інтерес і його роль у формуванні особистості
ОН Дем’янчук
Музичне мистецтво у духовному розвитку творчої індивідуальності особистості …, 1993
61993
Педагогічні основи ілюстрування підручників для початкових шкіл України (друга половина ХХ століття)
ІВ Погонець
Вектор, 2021
52021
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬО-ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ЛП Ільчук
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
52021
Естетизація навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи-інтернату
ОН Дем'янчук, АС Чихурський, ОП Берлач
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2017
52017
ПоняТТя МУЗично-РиТМІчноГо чУТТя: виЗначення ДеФІнІцІЙ tHe CoNCePt of muSICaL-rHytHmIC SeNSe: defINItIoNS
О Тарківська-Нагиналюк
Педагогічна освіта, 100, 2017
52017
Роль ілюстративного матеріалу у структурі підручників, адресованих молодшим школярам (друга половина ХХ століття)
ІВ Погонець
Проблеми сучасного підручника, 154-161, 2017
42017
Основні принципи та підходи філософської методології до формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Л Соляр
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016
42016
Художня виразність мовлення як основа оволодіння технікою співу
МЛ Швидків
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2014
42014
АЙНДФУЛНЕС ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ТА ПОВЕДІНКОВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
БТ Демяненко, ІВ Ратинська
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка …, 2021
32021
Методичні аспекти розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі вивчення хореографії
ЛВ Соляр
Видавничий дім «Гельветика», 2021
32021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20